Lysrör under hojjen?

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Jag vet att det är en hel del som kommer att protestera till mitt dumma påhitt!
Jag ska nämligen placera ett blått eller lysrör i passande färg under min pendlar scooter!
Den tiden jag åker hem från jobbet tors till lördag e just vid 2300 tiden då alla turre räcers e inne i stn och åker kungsgatan upp och ner och då tycker jag att det är lite anti att komma med en scooter med lysrör under... om det kostar en rimlig peng det vill säga!

Nå vart fåt jag tag på dessa små roliga rör ngn stans?
Kricke här nne har ett på sin scooter... får fråga honom osså!

ciao

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
jo men

dom där e ju gjorda för dator bruk!
Inte för att sitta under en vraol trimmad scooter som pendlar mella bostad och jobb..
eller?

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
faaaan

Busted!
Fan ville verkligen inte att någon ur SDK skulle se detta inlägg ser ju inte bra ut men det är ju till scootern ju och läs tidigare inläggg då det kommer en förklaring!

Faaann nu vågar man inte visa sig på pino.....

ciao

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Klart som FAN du skall ta prillan till pino´s. Du lova ju att jag skulle få prova! Gör som broder Berg. Kom med fullt skinnställ och raceklar! :rock

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Självklart!

Fick just mina munstycken så nu ska skiten äntligen vara klar!
Om ngn behöver munstycken till en dellorto så kan man kontakta mig, jag har börjat paralellimportera via sulas i uppsala :D
Har typ alla han har!
Nä men vill ju ha ett lysrör så jag kan turra mig med alla bumse på kungsgatan när jag åker hem på kvällarna!
Men den där sidan Anders den e ju bara postorder och jag vill mer åka och hämta och montera liksom!
Jag tar nog inte hela stället men jackan och ryggplattan åker nog på nu får det är lite pulver i bettan!
Ska ut och köra lite 12ó clocks nu...... :p

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
jaha. här hjälper man dig med bestyckning och så ska du förstöra hela hojen med en massa lysrör... *suck* :whip ;)

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Haha säga vad man vill men nu siter skiten där!

Jag köpte ett lila på Mds sthlm för strax över hundringen!
Instalerat på 10 minuter jävligt snyggt syns bara när man vill att det ska synas annars syns det inte!

Man skulle faktiskt kunna säga att det är diskret!

Har även satt en strömbrytare på det så det bara lyser fredags och lördags kvällar efter 2300 då jag e på väg hem från jobbet och att bumse bilar glider runt i stan :D

bilder kommer så fort natten gör sitt intåg!

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Klart du ska Fn´tF trimma din övergödda moppe ;)

men låter du neonrör komma i närheten av duccen så hanmar du iaf på min ignore-list :p

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Skulle!

Aldrig göra något sånt mot min lilla ducce!
Vespan e lite anti och sjukt rolig skit leksak som går som en skollad f*tta....

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Här kommer en bild!

Blev ganska bra ju för en liten slant som en rolig sak...
Fast den går ju att slå av.... som tur e!
Syns inte för att kameran använde lite för blixt och det var ganska just ute!
Men här kommer lite bilder.....

Platsar den på kungsgatan?

Bifogat

• lysrör0008.jpg
    lysrör0008.jpg
    71.6 KB · Visningar: 398

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
en till...

harkel..

Bifogat

• lysrör0009.jpg
    lysrör0009.jpg
    69.5 KB · Visningar: 380

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
jag visste det...

ni hatar det..... :gråta

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ebs.....

Habbediiiiiiipungspark :D

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
The........

Fuckin pimp lights stay on untill they brejk (max 2 dagar) dawg... aaaaight!

Boojao dont mess with the east coast nörd moppers dawg....

Nää ta inte så illa upp nu ebs, det är mest en rolig sak som kostade inget mer eller mndre!
Dom ryker så fort dom går sönder, eller ja man e ju sugen på stt prova dom andra två färgerna osså :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln