Lyssna på den här troende kvinnan

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Visst är hon weird, men jag tycker fan att nyhetsreportern är ännu dummare i huvudet. Snacka om subjektiva nyheter!
Det märks ju ganska tydligt vad Fox och hans ståndpunkt om Iraqkriget är och vilket budskap de försöker förmedla.
Att kalla en person som blir intervjuade för "nut" och förlöjliga henne pga. hennes åsikt är oproffsigt och fan förjävligt, speciellt om man jobbar för en nyhetskanal! :fatta!

edit. Shit alltså, visst är hon riktigt, riktigt sjuk :3freak , men jag tycker ändå inte att det är OK att nyhetsreportrarna förolämpar henne och spyr galla under en intervju.

Last edited:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
de va ju likadana allihop.. reportrarna och den "frälsta"

scary att sånnadär sitter på kärnvapen

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Swedie skrev:
2100959 att dö är väl ändå att ta i. räcker med att ta ifrån henne alla möjligheter att kommunicera med omvärlden. syns i hennes blick att det är något fel i roten.
Ser ut som att nån håller en pistol bakom hennes nacke, därav hennes stela blick o huvud :hihi
Shoot gdammit!

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Inte ett spår bättre än muslimska fundamentalister. Allvarligt, kan vi inte lägga ned det där med religion nu, det leder ingen vart längre. (Möjligtvis om alla blev buddister då)

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
Våra soldater dör för det här landet... haha yea right, dom dör för att bush vill styra oljan.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Suomalainen skrev:
2102234 Våra soldater dör för det här landet... haha yea right, dom dör för att bush vill styra oljan.

dom som dör, dör inte för vad bush vill, utan för vad som själva tror på...
och vad du eller någon annan än individen själv tror och/eller vet spelar ingen roll.

skulle dom inte bara ha kunnat fråga den skumma tanten vad den kristna guden tycker och tänker om hat och ilska?...
har en känsla av att gud står bakom och diggar deras hat mot så himla många och mycket...
nu är jag visserligen inte kristen/religös så jag kan har missuppfattat det helt fel min har för mig att grundskolan nämnde nånting om att förlåta och vända andra kinden till (plus tusen andra metaforer och tala i tungor hehe)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy