Mälaren runt 16/8

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Vem kommer till Enköping och hjälper mig hålla sporthojsfanan högt? Jag tänker inte åka med runt, men väl deltaga som aktiv åskådare.....

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Penguin skrev:
Vem kommer till Enköping och hjälper mig hålla sporthojsfanan högt? Jag tänker inte åka med runt, men väl deltaga som aktiv åskådare.....

Nää.. är det nu på lördag?

Då kan ju inte jag dyka upp.. :(

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Finns det plats att slagga över ? För jag antar att vi ska dricka lite pilsner samtidigt som vi fånstirrar på touringligan som åker förbi ?

Räkna med mig i så fall...

Blade

G'day Mate
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
TomK skrev:
Finns det plats att slagga över ? För jag antar att vi ska dricka lite pilsner samtidigt som vi fånstirrar på touringligan som åker förbi ?

Räkna med mig i så fall...

Pingvinen har fullt i sängen :D :D

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
ska ev. åka med skitskrajmc, MOTSOLS och sitta nånstans å glo sen.
Party på kvällen kanske då??
Är de inte fest på Strul MC efteråt? :confused:

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Det finns ev plats för en eller 2 pers att övernatta i min lilla skrubb. Lite fest vore inte fel, men Strulfesten är väl mest för bikersgubbarna så det kan vi väl ordna själva isåfall........

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Penguin skrev:
Det finns ev plats för en eller 2 pers att övernatta i min lilla skrubb. Lite fest vore inte fel, men Strulfesten är väl mest för bikersgubbarna så det kan vi väl ordna själva isåfall........
hum... i din håla då elle? :hej
Aldrig vart på festen efteråt, så jag vet inte alls vilka som e där. Kul att gå å kolla på hojarna utanför ivf

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Jag kommer...om det går bra? i sånt fall PM:a mig adressen så att jag hittar ... :eek:

Barnvakt borde fixa sig då Mor å Svärmor(&Svärfar) bor i byn. :rolleyes:

//B

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Det låter heltrevligt! Sitta och garva åt alla krommoppar som sakta glider och bara väntar på att få koka :rolleyes:
Det kallar jag MC-åknig det....

Men tyvärr så brassar jag och Elulalia ner till Linköping över helgen så ni får klara er själva. Ta en bira för mig också :öl

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
M:et skrev:
Det låter heltrevligt! Sitta och garva åt alla krommoppar som sakta glider och bara väntar på att få koka :rolleyes:
Det kallar jag MC-åknig det....

Men tyvärr så brassar jag och Elulalia ner till Linköping över helgen så ni får klara er själva. Ta en bira för mig också :öl

Koka??

Massvis med personer kör ju HåDe.. De är väl luftkylda och skär ihop istället ;)

Pissmyran

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
GPX600R
Tillbringade mina 24 första år i Enk, så jag har sett det förut. Är mest krompråmar med tillhörande gubbar i skinnvästar... Åker ner till Göteborgskalaset istället! Men ha så kul ni andra! :öl

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Bear skrev:
Jag kommer...om det går bra? i sånt fall PM:a mig adressen så att jag hittar ... :eek:

Barnvakt borde fixa sig då Mor å Svärmor(&Svärfar) bor i byn. :rolleyes:

//B

Klart att du ska komma! Vi får styra upp det lite bättre senare i veckan. Hoppas att det blir schysst väder bara, min skrubb till igloo rymmer inte många så nån brakfest blir svårt att ordna. Goast är ju om man kan hålla till utomhus förstås, finns en schysst park alldeles bakom huset här. :tummenupp

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
JoS skrev:
Å jag skall på kräftskiva... :(

Men JoS då ...Missar DU en sammankomst hos Penguin, skärp dig :fakta ;)

Penguin: finns en schysst park alldeles bakom huset här.

Är det möjligen skolparken ??

//B

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
;) Ku väll bli trevligt - men, jag tyckar ju inte om alkohol - så jag hitter en Gokart bana i stället lördag kväll, som jag ka roa jag och min MC mä :D :D

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Bear skrev:
Är det möjligen skolparken ??

Nix, jag bor på Bergsgatan så det är det inte. Det är väl egentligen ingen park utan ett vanligt grönområde. Passar väl iofs bättre än att sitta och hinka öl i en offentlig park.....för det känns ju lite tonårigt att göra! :D

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Hörru, man får faktiskt vara hur gammal man vill och ändå beställa ett happy meal. :fakta

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Äsch, du är bara avundsjuk. Men du kan få hyra honom nåt pass nästa gång om du vill. Du vet väl att alla proffs har en vapendragare.....