U-A Loranga
Läskeblask
Penguin skrev:Äsch, du är bara avundsjuk. Men du kan få hyra honom nåt pass nästa gång om du vill. Du vet väl att alla proffs har en vapendragare.....
Japp det är du och alla proffs
Penguin skrev:Äsch, du är bara avundsjuk. Men du kan få hyra honom nåt pass nästa gång om du vill. Du vet väl att alla proffs har en vapendragare.....
skitskrajmc skrev:Vi är ett gäng som har tänkt att åka motsols och stanna någonstans efter vägen och kolla, samling vid McDonalds/ Enköping vid 11.00 för de som vill hänga med!!!
Lasse.
Pissmyran skrev:Tillbringade mina 24 första år i Enk, så jag har sett det förut. Är mest krompråmar med tillhörande gubbar i skinnvästar... Åker ner till Göteborgskalaset istället! Men ha så kul ni andra!
skitskrajmc skrev:Vi är ett gäng som har tänkt att åka motsols och stanna någonstans efter vägen och kolla, samling vid McDonalds/ Enköping vid 11.00 för de som vill hänga med!!!
Lasse.
Penguin skrev:Är det bara väder så kan vi väl alltid åka lite också, givetvis. mitt bakdäck pallar nog ett par mil till iaf.
Bear skrev:Kan tyvärr inte åka hoj eftersom jag måste ta killen med till Ekp vilket innebär att åka fyrhjuligt. Detta eftersom vissa åker till Götet istället för att roa sig
Tänkte dock titta förbi och . Är bolaget i Ekp öppet på Lördag, om inte så måste jag åka förbi U-sala på lördag
//B
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari