Mälaren runt 16/8

U-A Loranga

Läskeblask
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Penguin skrev:
Äsch, du är bara avundsjuk. Men du kan få hyra honom nåt pass nästa gång om du vill. Du vet väl att alla proffs har en vapendragare.....

Japp det är du och alla proffs :skrämd

Bifogat

• 021.jpg
    021.jpg
    78 KB · Visningar: 139

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ska vi åka någe hoj också ? Kanske tar Shagmobile:n ner med hojen i - så kan jag ha med madrass, sovsäck och bira :) För det finns väl parkeringsplats där du bor ?

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Är det bara väder så kan vi väl alltid åka lite också, givetvis. mitt bakdäck pallar nog ett par mil till iaf.

Tar du med dig madrass kan du få sova i min lägenhet hur som helst. Soffan är nog lite för kort för att du ska trivas i den!

Parkeringsplatser finns det gott om. Garaget rymmer väl några hojar också om fler vill övernatta.

skitskrajmc

Djupgående terapi
Gick med
15 May 2003
Hoj
En sån där snabb sak
Vi är ett gäng som har tänkt att åka motsols och stanna någonstans efter vägen och kolla, samling vid McDonalds/ Enköping vid 11.00 för de som vill hänga med!!!

Lasse.

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
skitskrajmc skrev:
Vi är ett gäng som har tänkt att åka motsols och stanna någonstans efter vägen och kolla, samling vid McDonalds/ Enköping vid 11.00 för de som vill hänga med!!!

Lasse.

Åk ner hit till "Stränkan" då. Det är ju fikapaus vid "Kilenkorset" och Fyrkanten här. Massor att glo på... :tummenupp

peefell

V-twin-pilot!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Svart Ducce 900 SSie
Pissmyran skrev:
Tillbringade mina 24 första år i Enk, så jag har sett det förut. Är mest krompråmar med tillhörande gubbar i skinnvästar... Åker ner till Göteborgskalaset istället! Men ha så kul ni andra! :öl

:hej Jag med... drar till Götet! :tummenupp Kalaset lockar! Goda pilsner lär rinna ner längs strupen... :öl Mums! :D

Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
skitskrajmc skrev:

Lasse.

Skulle ni förbi här eller ej?
Lagom kul sitta 55:an till Donken Enköping för att sen åka 55:an tillbaka till Strängnäs, eller vart ni nu ska..?

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Penguin skrev:
Är det bara väder så kan vi väl alltid åka lite också, givetvis. mitt bakdäck pallar nog ett par mil till iaf.

Kan tyvärr inte åka hoj eftersom jag måste ta killen med till Ekp vilket innebär att åka fyrhjuligt. Detta eftersom vissa åker till Götet istället för att roa sig :p

Tänkte dock titta förbi och :öl . Är bolaget i Ekp öppet på Lördag, om inte så måste jag åka förbi U-sala på lördag :(

//B

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Bear skrev:
Kan tyvärr inte åka hoj eftersom jag måste ta killen med till Ekp vilket innebär att åka fyrhjuligt. Detta eftersom vissa åker till Götet istället för att roa sig :p

Tänkte dock titta förbi och :öl . Är bolaget i Ekp öppet på Lördag, om inte så måste jag åka förbi U-sala på lördag :(

//B

Det är öppet på bolaget på lördag, antar jag. Det är det ju vanligtvis....

Om vi nu ger oss ut en tur vi andra så lär det väl bli en kortis tidigare på dagen, så vi lämnar dig inte i sticket.

Blir vi förresten inte så många så kan jag ordna in oss på ett party senare på kvällen. Om vi tröttnar på att dricka bärs själva innan vi somnat dvs! :D

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Istället för att bara skriva UPP, så berättar jag att jag nu har inhandlat rusdryck och att fler fortfarande är välkomna att deltaga i den kommande dagens aktiviteter.

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Var å när skall vi träffas ??
Kommer att landa i Ekp runt lunchtid, ska bara förbi gröna skylten och inhandla lite :öl

//B

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Vi kan väl höras per telefunken där på dagen. Om det nu blir väder så att jag och Tom åker en sväng så har vi sagt att vi ska ge oss ut redan vid 10-slaget nån gång.

Jag lägger in ditt nr från listan så slår jag en signal, om inte du hinner före förstås.

Edit: ditt nr finns ju inte på listan så du får PM:a över det. :tummenupp

Last edited: