Mälaren runt 2007

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Jag har funderat på att dra Mälaren runt på lördag (18/8), men inte den vanliga vägen. Jag vet att man kan köra runt hela nästan enbart på grus. Är det någon som har den rutten?

Alternativet är att köra den vanliga sträckningen, men åt andra hållet isåfall.

Är det fler som ska köra?

Jag skall med på den vanliga turen. Jag åker upp på torsdag FM. från Göteborg. Har inte en hoj som är så rolig att köra med grus. Vad gäller att köra sträckningen i motsatt sträckning kanske inte är så popis...

Jag skall med på den vanliga turen. Jag åker upp på torsdag FM. från Göteborg. Har inte en hoj som är så rolig att köra med grus. Vad gäller att köra sträckningen i motsatt sträckning kanske inte är så popis...

Jodå, det är visst poppis. Inga problem alls.

När jag var med för två år sedan stod det mer eller mindre still. Det är inte riktigt det jag kallar hojåkning, därav att jag funderar på grus-rutten alternativt att köra åt andra hållet.

ok, har inte tidigare varit med på detta åk, men det låter ju lite tråkigt om det går allt för långsamt.. men åker nog med den stora skaran iaf denna gången. Vi ses i krokarna på lördag. Åker upp idag torsdag.

Hmm, man kanske skulle åka med en bit med motarden, måste nog rita en egen nummerplåt bra. Min nya lär inte hinna komma, tappade den förra häromdagen ;)

Jodå, det är visst poppis. Inga problem alls.

När jag var med för två år sedan stod det mer eller mindre still. Det är inte riktigt det jag kallar hojåkning, därav att jag funderar på grus-rutten alternativt att köra åt andra hållet.

Det året berodde det på ett stort vägarbete...därav stoppet...varmt så in i h-vete..var det också...men förra året var det ingen fara med köbildning...

Det beror på hur fort du kör och hur långa stopp du tar. Men allt från 17.00 - 20.00. Räkna Start 11.00 och ca 30 mils körning på mestadels 70 - 90 väg med ca 15 -20000 andra hojåkare.

Hörru Starstriker..Vilken släde pratar du om? Jag har en som man koppla på bakom hästen vår men den funkar bara om det är snö ute..

nää, minst 1.. för ja va me:yoparty
Nej men ja hookade upp me ett gäng halvsportiga hojjar efter västerås tror ja det va och sen så såg ja någon r1:a och några gixxer.
Ja tycker det va kul som fan ändå.

nää, minst 1.. för ja va me:yoparty
Nej men ja hookade upp me ett gäng halvsportiga hojjar efter västerås tror ja det va och sen så såg ja någon r1:a och några gixxer.
Ja tycker det va kul som fan ändå.

Haha...minst två...för jag var också me :)...såg också några, men dom var inte många.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick