Olof.B
Pride only hurts, it never helps.
Känns som man kanske ska hoppa det då. Verkar som de flesta inte är så imponerade iaf
Om du ska ta dig Sthlm för detta är det väl kul att åka varvet? Du kan ju köra lilla varvet om det känns segt. Det jag menade var bara att det blir lätt väldigt köigt om man åker enligt det arrangerade släppet. Många av oss vet ju vilken stop and go-körning det kan bli redan på en gruppkörning med säg 40 hojar. När det då ska startas flera tusen hojar från Sthlm på kort tid, ja då blir det ju grötigt. Jag tycker det är bra att ratta in på banan vid Södertälje, då har hojhögen dragits ut ngtTack för bra svar Jörgen!
Men det känns inte som att Mälaren runt är rött forum ändå. Kanske att man beger sig till pampars och kollar starten men köra själv blir det nog inget med.
Alltid bra att vara ute i sista minuten! Är det någon från forumet som kör i år?
Vore fränt att dra ihop ett gäng och se hur många ggr man hinner runt i motsatt riktning innan de kört 1 varv
Känns (ingen erfarenhet) som om arrangemanget tappat stilen lite.
Själv kör jag "Anderstorpsrallyt" på söndag i stället.
Bara veteraner, kanske 20-30 ekipage på natursköna småvägar.
Jag tycker att det är roligt att mälaren runt finns kvar, men det är lite för mycket spektakel för mig.
Kunde dock tänka mig att sitta i en skogsbacke och titta på med en kaffetermos och ett par äggmackor.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|