MR R6™
Alla andra är dumma i huvudet!
Folk är dumma i huvudet!
därför min slogan "Alla andra är dumma i huvudet"
därför min slogan "Alla andra är dumma i huvudet"
Allt norr om göta älv är norrland.
och så här fortsatte det ett bra tag tills polisen hämtade ut en tjej i 20-årsåldern även hon iförd handfängsel.
Var hon snygg, lite läckert med handfängsel
Arpar är skånskt!
Rabla nu några arpar i en 5 milaradie från Sthlm
Misslyckas du ligger Sthlm inte i Skåne
Hur många "...arp" ligger det I fjollträsk då? ...
Min slutsats är att polisen kände till att det pågick mystiska saker i lägenheten och att de nu fick någon form av bevis när de stormade stället i natt. Antagligen därför tjejen åkte på handfängsel också.
Vi bor i ett fint område med mycke trevliga grannar och nyare fräscha lägenheter, så hur dessa idioter har kunnat få behålla lägenheten under det knappa året vi bott över dem förstår jag inte.
Ja, det bor ju faktkiskt en brud som kör en Zxr9 tre trappor ner. Kan det ha varit Hamrén som är på specialuppdrag i Halmstad?
Titta vad jag hittade!
http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=356651
Finns jettemonga "...träsk" i nårrrland!
Jag kör hoj med!
Cbr 600rr!
Har dock inget garage att ha den i! Vågar absolut inte ha den på innergården!!! Men ska se om jag hittar något garage här i närheten någonstans...
Vad trevlgit med en ny granne! Välkommen till brogatan! Hoppas att du inte blev skrämd av de två trevliga äldre männen. Det är den första incidenten sedan jag och min sambo flyttade in för ungefär ett år sedan.
Det var alltså två män? Det låg bara en ute på marken under polisens kontroll när jag var där. Men du måste väl också sett tjejen som kom ut i handfängsel? Både jag och min sambo såg ju henne. Är helt säker på att det är en av idioterna som bor under mig.
Never the less, jävligt smidiga gubbar! Jag som låssmed och säkerhetssäljare tycker att de gjorde ett ypperligt bra försök
Om du inte har något garage så kan jag kolla om du inte kan flytta in i mitt garage som jag ska ta över om nån vecka. Det borde finnas plats för dig med (även lite mekutrymme om så önskas) Det kommer att stå min CBR, ett kommande projekt och en klumpig stor Impreza WRX STI där. Men jag ska se vad jag kan göra!
Då får du ju lätt följa med ut och åka med gänget! Vet inte om du sett eller hört två nattsvarta Husabergar-motarder dåna igår från 17:00 och framåt? Det var jag och en polare
Hur som helst. Välkommen och hoppas att du kommer att trivas! Måste lära känna dig, nu när vi är två sporthojare i samma kvarter.
Edit: Se förresten till att ändra din profil så att det står att du bor i Halmstad och inte i Älmhult. Annars får du hela SH efter dig och alla kommer att anklaga dig för att vara en bondtölp och skåning!
Vem vare?! Vem vare som tog pengarna??!!
Är man bara allmänbildat bevandrad i Sveriges geografi vet man om att Halmstad ligger i Halland, på rätt sida Hallandsåsen. Skåne börjar söder om Hallandsåsen.
Du menar att gemene man är så dåligt undervisad om geografi att dom inte har ens den grundläggande kunskapen? Jösses, är det så dåligt ställt med dagens skola.....
ORD!
Vi halläningar måste sprida det rätta budskapet! Skåne är på andra sidan åsen!
Hey! Det hade ju varit riktigt najs! Lite mekutrymme hade inte varit dumt alls! Låter helt klart som ett trevligt lite garage med en massa trevliga projekt!
Jag är givetvis villig att betala en peng! Jag är mycket intresserad om det går att lösa!
Såg för ett par dagar sedan två motarder och en gsxr typ 01 ute på laholmsvägen.
Ja, du är välkommen upp på en fika när du vill. Är hemma hela dagen idag..
Hehe, har ändrat den nu! Dock ligger Älmhult i Småland..
Då så, jag ska kolla upp det och återkommer till dig. Motarderna och gixxern var vi. Kände dock inte snubben med gixxern, vi var bara ute efter att hetsa honom lite men han var svårhetsad
Jag hojtar när vi håller fest nästa gång så får du kommer över med sambon så vi kan bonda lite
Nej, jag är inte gay.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |