Märkliga drömmar..

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date
Vet inte om man borde öppna sig så här... Men jag hade en ruskig mardröm i går natt! Och det handlade om att jag var mer eller mindre tvingad att suga av riktigt feta killar, med riktigt små k"kar så klart, så det bara dallra i käften!... typ 200 kg +... Fy fan... Hoppas inte ni råkar ut för liknande drömmar... Jag borstade tänderna som aldrig förr när jag vaknade!
Jag tror att det hela grundar sig i att jag såg en dokumentär om riktigt feta människor i förrgår, som rörde sig i homosvängen... och det ångrar jag att jag såg... :zpy

Last edited:
Nää....fanns det ett "antidrömpiller" skulle jag köpa det direkt.

//M

Det finns, inte piller alltså men någon teknik, säger till om jag kommer på vad den gick ut på.

Drygt komma ihåg alla drömmar.

Mad Skillz kommer ha någon rolig dröm nu när han läst tvål tråden :D

Jag tror att det hela grundar sig i att jag såg en dokumentär om riktigt feta människor i förrgår, som rörde sig i homosvängen... och det ångrar jag att jag såg... :zpy

vad kollar du på för några kanaler:va

Last edited:
Vet inte om man borde öppna sig så här... Men jag hade en ruskig mardröm i går natt! Och det handlade om att jag var mer eller mindre tvingad att suga av riktigt feta killar, med riktigt små k"kar så klart, så det bara dallra i käften!... typ 200 kg +... Fy fan... Hoppas inte ni råkar ut för liknande drömmar... Jag borstade tänderna som aldrig förr när jag vaknade!

Vet inte om du massat det men den här tråden handlade faktist om drömmar och inte om verklighet!!! Vänligen håll dig till ämnet!! :huvet

Det finns, inte piller alltså men någon teknik, säger till om jag kommer på vad den gick ut på.

Drygt komma ihåg alla drömmar.

Mad Skillz kommer ha någon rolig dröm nu när han läst tvål tråden :D

vad kollar du på för några kanaler:va

Ååh fyfan USCH!!!! Har inte vågat lägga mig än och vet inte om jag vågar heller fyfan usch!!!:gråta

Tappa tänderna är en klassiker för stress

Jag drömmer sjuka drömmar var natt.. Helt taget från luften .. Älskar det :D
Jag började nyligen öva på lucida drömmar och fick till en nyligen. Måste bara lära mig kontrollera det bättre..

En natt vaknade jag f.ö av att jag ströp mig själv i sömnen.. Hade feta märken runt halsen! :D :emo

Last edited:
Oftast sitter tänderna löst. sen kämpar jag för att inte tappa dem.
Fan, jag hatar mina tanddrömmar...

Exakt samma här, fyfan va jobbigt det är.

Men inatt drömde jag att jag var Ullareds-Kjell.
Bara satt där på campingen med min grogg och var toknöjd, tills WT kärringen kom och jag va tvungen att ta en dubbel för att palla med fanskapet.
Det var en märklig dröm.
:näsblod

.....

[YOUTUBE-ID]v2-xnmsq3Vg[/YOUTUBE-ID]

Kul som fan, men samtidigt är ju inte alla idioter. De väljer ut 5 pers av 10000 och får de o se rent ut sagt idiotiskt ut.

Har jättemånga sjuka drömmar, minns allihop klart och tydligt också, även om vissa av de är från tiden jag var liten.

Men den sjukaste var nog när jag gick i högstadiet. Drömde att jag och några stycken från klassen (tydligen?) var syskon, och min mamma körde oss till ett laboratorium av något slag, i en Honda CR-V.
Hon parkerade på en stubbåker utanför och vi gick in. Den ene killen, som då tydligen var min bror, är sån att han ska pilla på allt han ser, och det gjorde han i drömmen med. Han vred på nån sorts kran, som skulle fylla en ganska grund bassäng med sånt stengolv, som i de asgamla Lara Croft-spelen. När han vred på kranen exploderade hela laboratoriumet, utom en liten rand längs väggen där jag stod. Jag sprang ut ur laboratoriumet men alla min syskon blev innebrända. Mamma stod kvar på åkern med bilen och sa bara "Kom, så åker vi hem" och det gjorde vi. När jag kom hem kunde jag inte sova för det som hänt, så jag gick ut på stubbåkern utanför oss (mycket stubbåkrar.. :tungan) och la mig där i en sovsäck. Kunde inte sova där heller så jag gick hem igen. Precis när jag kom innanför ytterdörren och skulle ta av mig vinterjackan, en dunjacka, rycktes dörren upp och någon/något, som jag inte kunde se, rev mig i ansiktet, så att det hängde skinnslamsor ner liksom. Jag skrek som fan och mamma kom ångandes. När hon fick syn på mig var det enda hon sa "Men Marie... Vad har du gjort med din fina dunjacka?"

Sen vaknade jag....

Drömde en av de märkligaste drömmar jag drömt för några veckor sen. För att göra drömmen kort så var det två ligor som åkte runt och snodde hojar. Grejen var att ligorna kallades för HIV och AIDS, sen andra grejor som var helt sjukta :rofl

Jag brukar ibland hamna i slagsmål i drömmar. Hur mycket jag än tar i så blir det bara en liten "nudge" när jag träffar... Som något som håller mig tillbaka.
En annan ganska skum dröm är att jag helt plötsligt kan bli dyngrak och knappt kan prata, gå är det inte frågan om.
Sitta på toa och skita med folk som springer runt omkring en är ju också en dröm som kan förekomma.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back