Mässan i Göteborg/Januari 06

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Spårvagn!!!

Kolla kolla :banana

Vi får åka spårvagn till ferren........

Tid runt 19 snåret.....

1. Tag Spårvagn 7 , Läge A från Bellevue mot Tynnered
Den går från Bellevue 19:32 och kommer till Marklandsgatan cirka 19:59.
2. Vid Marklandsgatan byter du till Buss 82, Läge C mot Brottkärr. Den går från Marklandsgatan 20:15 . Du är framme vid Fältspatsgatan cirka 20:18.
Trevlig resa!

Tid runt 20 snåret.....

1. Tag Spårvagn 7 , Läge A från Bellevue mot Tynnered
Den går från Bellevue 20:12 och kommer till Marklandsgatan cirka 20:39.

2. Vid Marklandsgatan byter du till Buss 82, Läge C mot Skintebo. Den går från Marklandsgatan 20:45 . Du är framme vid Fältspatsgatan cirka 20:48.
Trevlig resa!

OBSERVERA att bussen går mot olika slutdestinationer beroende på vilken tid man åker....

Ett alternativ iallafall.

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Har betalat in till allt nu, WCX; SMC , o allt vad det heter :)
nu blir det partaj! :D
/z

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Lotta stressar som vanligt, det räcker om pengarna är inne på deras konto den 13:e. (enligt SMC:s hemsida iallafall...)

Gäller dom biljetterna för vilken dag som helst? Jag kom just på att jag inte skrev någon dag och det är ju egentligen dyrare på lördagen.. :va

Lotta skrev:
Uppdatering

Om man vill köpa biljetter till mässan genom SMC så sätter man in 100 kr/biljett till deras konto pg 646806-0. Man behöver inte ha SMC kortet att visa upp i kassan så man får alltså köpa biljetter till kompisar som inte har SMC kort för 100 kr istället för 150 som det kommer att kosta i kassan. Man måste betala in till smc innan den 10:e januari.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Sb skrev:
Lotta stressar som vanligt, det räcker om pengarna är inne på deras konto den 13:e. (enligt SMC:s hemsida iallafall...)

Gäller dom biljetterna för vilken dag som helst? Jag kom just på att jag inte skrev någon dag och det är ju egentligen dyrare på lördagen.. :va

Jag vet att jag också sett den 13:e tidigare. Men i ett mail som jag fick till svar angående kompisar och smc kortet av Dorothy på SMC så skrev hon den 10:e...så jag chansade inte med den 13:e.

De hade bara ett pris på SMC så jag antar att de gäller alla dagarna.

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Så, är vi fem som ska på fest bara?? Eller kommer några av er andra att följa med?

Och Lotta, killarna från Ludvika....ska de med?

Puttete

Feel like Magnum, look like Higgins
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
En stor, en snabb och en ofärdig
Ullis skrev:
Så, är vi fem som ska på fest bara?? Eller kommer några av er andra att följa med?

Och Lotta, killarna från Ludvika....ska de med?

Killarna från L-A hade tänkt att följa med, vi har bara inte fått tummen ur än. Vi ska fixa in betalningen denna vecka hoppas jag.

// P

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Nu har jag kollat upp engång till med SMC och det här svaret fick jag av Dorothy när jag frågade om det var den 10:e eller 13:e som gällde

"- Ber om ursäkt. Det var jag som var lite för ivrig, det är 13:e som gäller. Det finns f ö kvar till försäljning även efter den 13:e så långt lagret räcker."

Så nu vet vi......:)

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Hello alla Honey bunnysar!!

Två platser är avbokade så vi är nu 14 stycken som åker. Fakturan är betald för vandrarhemmet. Biljetter är beställda från SMC, annars är sista dagen (eller så fortsätter dom sälja så långt lagret räcker) i morgon. Festen till WCX är betald av många av oss, och vilka som har betalat in till festen syns också i första inlägget.

Tjohej, snart bär det av. ....

// Be happy :)

Sb

Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Orkar inte läsa igenom hela låånga tråden nu och i första inlägget står det inget om vandrarhemmet :va

Just nu känns det som jag inte har koll på nåt men vi verkar ju ha en bra reiseleiter så man kanske inte behöver ha koll?!

Jag åker bort på söndag och kommer inte hem förrän nån dag innan jag åker ner till göteborg så därför undrar jag redan nu: kan man stå i närheten av centralstatioinen i Gbg på fredagkvällen, jetlaggad med sömnbrist, bli upplockad av er och forslad till vandrarhemmet? Eller ligger det åt helt fel håll för er? Isåfall så kanske du Lotta kan slänga ut en länk till vandrarhemmet?

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Nu ligger länken till vandrarhemmet ute i första inlägget.

+ några kartor (tror jag)

Robbi

Hellre ute o kör än sjunger i en kör...
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R
Sb skrev:
Orkar inte läsa igenom hela låånga tråden nu och i första inlägget står det inget om vandrarhemmet :va

Just nu känns det som jag inte har koll på nåt men vi verkar ju ha en bra reiseleiter så man kanske inte behöver ha koll?!

Jag åker bort på söndag och kommer inte hem förrän nån dag innan jag åker ner till göteborg så därför undrar jag redan nu: kan man stå i närheten av centralstatioinen i Gbg på fredagkvällen, jetlaggad med sömnbrist, bli upplockad av er och forslad till vandrarhemmet? Eller ligger det åt helt fel håll för er? Isåfall så kanske du Lotta kan slänga ut en länk till vandrarhemmet?

Jag kommer söderifrån så jag kan plocka upp dig! Om du vågar åka med mig vill säga...

Glömde ju... Jag ska me på fessten oxå!! Har betalat in idag!! :tummenupp

Sb

Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Robbi skrev:
Jag kommer söderifrån så jag kan plocka upp dig! Om du vågar åka med mig vill säga...

Vaddå, borde jag vara rädd?
Jag chansar (hörni alla andra, om inte ser mig något mer så vet ni vems fel det är..) vi kan ju höras och bestämma tid och plats när det börjar närma sig. :tummenupp tack!

Robbi

Hellre ute o kör än sjunger i en kör...
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R
Sb skrev:
Vaddå, borde jag vara rädd?
Jag chansar (hörni alla andra, om inte ser mig något mer så vet ni vems fel det är..) vi kan ju höras och bestämma tid och plats när det börjar närma sig. :tummenupp tack!

Vassegoo!!

Förresten, du har PM...

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Avresa kl 14.00

..sharp från Fyristorg. (Pumpen).

Tankade, packade och klara......

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
ReDan skrev:
Bra att du är våran rejslejder! Känns stabilt : )
Det var väl Lotta som hade problem på en båtkryss om jag inte missminner mig, :gnissla
Så det blir nog stabilt att hon får vara det till mässan :tummenupp

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Deadmetal skrev:
Det var väl Lotta som hade problem på en båtkryss om jag inte missminner mig, :gnissla
Så det blir nog stabilt att hon får vara det till mässan :tummenupp

mmm....

men med min otroliga charm så fixade det sig så att jag kom ombord och av igen iallafall......... ;)

Tjoho alla pussungar......snart bär det av. :banana
Har ni kollat kartor m.m.....för jag har fan ingen aning om vart vi ska.... .

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning