Mässan i Gustavsberg

Henning!

Hör av dig till en gammal släkting! NU!
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Vid hoppet på Skånelavägen
Hoj
Byter hela tiden. Köper och köper.
sgtpepper skrev:
Om inte stora mässan körs i huvudstaden nästa år så kommer jag att beväpna mig och klättra upp i något högt torn och börja skjuta folk på måfå i ren vanmakt.


Planen är ju just den. Inte att skjuta folk på måfå, utan att mässan blir i Älvsjö. :)
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
XRV-Henning skrev:
Planen är ju just den. Inte att skjuta folk på måfå, utan att mässan blir i Älvsjö. :)
Jippie! Då kan jag avboka köpet på karbinen och sluta leta efter lättillgängliga vattentorn då! :)
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
sgtpepper skrev:
Om inte stora mässan körs i huvudstaden nästa år så kommer jag att beväpna mig och klättra upp i något högt torn och börja skjuta folk på måfå i ren vanmakt.

Hmm... Mitt efternamn är Flink, och jag har copyright på att skjuta folk på måfå. Back off eller bli stämd, SOK-stylee.
 

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Trampcyklar
Jag & en bekant gjorde misstaget att försöka gå på mässan idag (lördag) vid 11-tiden. Det var 400m kö och det stod fyra i bredd (effektiv kölängd=1600m), alla dessa skulle passera en (1st) biljettkassa!!! :mad:
Vi åkte & käkade lunch på donken för att återvända till en kö med minst samma längd två timmar senare. Så det blev till att åka hem utan något mässbesök. Nåväl, vad är väl en bal på slottet (=bara en massa lakritsremmar, New Age-prylar & fransjackor? som någon annan skrev)
Apropå torn så såg vi faktiskt ett stort vattentorn i krokarna, men någon karbin fanns inte till hands...
 

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
BRO
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
tja en annan stod ju kvar i kön en timmme eller nåt för att vandra runt hela mässan på en timme :huvet men va fan jag köpte en burk med nån typ av klet som va bra för skinnställ , soffa, skor, osv :tomten plus att tjejen fick en ny buff :banana så dat va ju inte helt bortkastad tid :rofl
 

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Ort
Bulten
Hoj
S1000RR
tl1000larsson skrev:
tja en annan stod ju kvar i kön en timmme eller nåt för att vandra runt hela mässan på en timme :huvet men va fan jag köpte en burk med nån typ av klet som va bra för skinnställ , soffa, skor, osv :tomten plus att tjejen fick en ny buff :banana så dat va ju inte helt bortkastad tid :rofl

Bra jobbat Larsson, klart att tjejen ska ha en buff. Jag fick spelet när jag såg kön så jag stack hem och tog en sväng med hojen i ren protest...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top