Mässan?

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
CracK_MasteR skrev:
Ja man tycker he tät man slåss mot en in litin o fäit.Bruk it ga så bra fö täide lang. :död

edit:laga na lite fäil.

Kan du inte skriva på svenska, skriv på engelska.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Riktigt bra mässa :tummenupp

Bra uppvisningar, det som va sevärt va CRF50 race och stuntuppvisningen, en känd spanjor som jag inte kommer ihåg namnet på, ruskigt duktig, bakhjulet ståendes utan att hålla i styret o göra cirklar samtidigt, tiex.

Nya suzukin va riktigt fin!!! Ljuddämparen såg bättre ut i verkligheten än på bild, tycker jag. Backspeglarna va dock totalt misslyckade, även om dom funktionsmässigt va bra.

Nått jag saknade va Mv agusta, vi hittade ingen iaf....Men det va väll det enda.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Mycket bra mässa, jag filmade crf 50 racet och när Ac Farias Stuntade. Han var helt sjuk på bakhjulet och även om de var halt som om de hade regnat så gjorde han stoppies. Kan ju säga att han stog och börnade på tomgången när han stod jämte hojen så de var rätt halt de var de.

Solid snake

Guest
zpeppy skrev:
Mycket bra mässa, jag filmade crf 50 racet och när Ac Farias Stuntade. Han var helt sjuk på bakhjulet och även om de var halt som om de hade regnat så gjorde han stoppies. Kan ju säga att han stog och börnade på tomgången när han stod jämte hojen så de var rätt halt de var de.

Lägg ut på DC så vi får igång spridningen då! :4skrika

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
Förra gången fick ju SM-klubben köra typ 10 varv för att lägga gummi i golvet så det gick att göra lite.. det e ju skit halt där.. jag ska dit oimon! fan vad kul det ska bli:D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...