Åkej då skippar vi Lund denna gång, tåg till mässan på Lördag em och i Köpenhamn på kvällen.PuDDy skrev:Det känns som ganska mycket flängande. Jag röstar på kph. (min gamla arbetsplats) Rocka loss lite i stora stada. hehe
GSXR1100R skrev:En durå Tjorven, får du frisedel
Men vi ska ju till KöpenhamnCorbenDallas skrev:Jag syftade på Lund din tarm. Dom flesta som ska med är ju från Malmö, varför inte förlägga aktiviteten där nångång. Jag pallar inte sätta bilen på jobb hela helgen...
Annars har jag inga problem att komma ifrån.
Zilversurfer skrev:Tycker jag verkar trevligt, meddela vilket tåg ni tar från Lund - så möter jag upp i Malmö.
Zilversurfer skrev:Tycker jag verkar trevligt, meddela vilket tåg ni tar från Lund - så möter jag upp i Malmö.
GSXR1100R skrev:Lund 13.51
Malmö 14.24
CPH 14.59
Då har vi 3 timmar mässande och sen så i CPH
Ta med dig arbetslösingen ifrån Herrljunga och bo hos mig denna helgvalmers skrev:Kom ihåg hur det gick sist: http://www.fanta.dk/showmovie.asp?m...FF-A3A0F8EDFB3D
Kom ihåg hur det gick sist: http://www.fanta.dk/showmovie.asp?mid=20634145-9A21-438F-978C-F551A57DB07DGSXR1100R skrev:Lund 13.51
Malmö 14.24
CPH 14.59
Då har vi 3 timmar mässande och sen så i CPH
Väntar med spänning på Tjorven Brallas senaste ursäktGSXR1100R skrev:Denna lista ersätter alla andra tidigare irrlistor, rubriken är fel men vi ska på mässa i CPH och sen på kvällen är det fest.
1. GSXR1100R
2. oscar
3. valmers
4. Rogerr
5. Kay
6. TheDude (sätter upp mej preliminärt, men är ganska säker på att jag kan )
7. Zilversurfer (eftersom du inte orkar kopiera in dig själv)
8. Bingo
9.Tobbe
10. Puddy
Varför i helsefyr har du satt upp mig på listan? Jag bor i Sverige, inte Skåne.GSXR1100R skrev:Denna lista ersätter alla andra tidigare irrlistor, rubriken är fel men vi ska på mässa i CPH och sen på kvällen är det fest.
1. GSXR1100R
2. oscar
3. valmers
4. Rogerr
5. Kay
6. TheDude (sätter upp mej preliminärt, men är ganska säker på att jag kan )
7. Zilversurfer (eftersom du inte orkar kopiera in dig själv)
8. Bingo
9.Tobbe
Eyy vad snackar du på svennePuDDy skrev:Ska ju för bövelen oxo med.
Men du sa ju att du skulle komma ner, har du ändrat digvalmers skrev:Varför i helsefyr har du satt upp mig på listan? Jag bor i Sverige, inte Skåne.
Svenne känna sig ensam hemma, behöva ut komma ur sverige. Studiebesok bland mc och kvinnor.GSXR1100R skrev:Eyy vad snackar du på svenne
En tom plånbok är ursäkten. Tyvärr, alla kan inte leva lyxliv som du...GSXR1100R skrev:Väntar med spänning på Tjorven Brallas senaste ursäkt
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|