Var det nån som skulle dra ihop en körning imorrn eller?
Ja du har ju gjort det ha ha
Måste mecka hoj imorn fixa gummans bromsljus o justera mina fotpinnar o lite sånt skit. Haka på ut norröver på grymt fina vägar på fredag
Var det nån som skulle dra ihop en körning imorrn eller?
kein anung. är pappaledig och kan disponera tiden rätt friskt.. ska ut med Pippi kl 12 för en liten runda. passar mig utmärkt då hon garanterat kommer hålla lugnt tempoVar det nån som skulle dra ihop en körning imorrn eller?
Micke™;5160569 skrev:kein anung. är pappaledig och kan disponera tiden rätt friskt.. ska ut med Pippi kl 12 för en liten runda. passar mig utmärkt då hon garanterat kommer hålla lugnt tempo
Om du gillade repan i lördags o är ledig på fredag så haka på igen.. Brutalt mycket bättre o roligare vägar än bulten.
mjae bulten har jag faktiskt inte så mycket till övers för(been there(alot) done that osv.). var en del jäkligt schyssta vägar där vi for sist. men n00b som man är så var det ju en del partier som var lite halvscary. fast det kanske mest beror på att man känner att man gärna vill hålla samma tempo som er "vana" förare men absolut. jag hakar mer än gärna på
Ni som ska ut och åka idag, kan man haka på eller? Tid plats isåfall?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|