Måndagsträffar i saltsjöbaden (sthlm)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Var får jag parkera min hoj då? Är jag fin nog att få parkera vid restaurangen eller ska jag gå?

-@
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Var får jag parkera min hoj då? Är jag fin nog att få parkera vid restaurangen eller ska jag gå?

-@

:mattias , du kan inte ta med dig bröli ut till Saltis. Hur skulle det se ut och framför allt, hur skulle det låta :D
 

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Ort
tokholm
Hoj
R6 -07
Hörrö din jäkla vänsterkärring, stoppa in femenistballen o lystra, vi var ju inte lika välkomna som andra pga felformuleringar :). Kom hit din lilla räv så ska du få smaka på trevligheter :D


Trisst att alla sossar ska hacka ner, bara för att det är samling i saltis. Tycker det är kul att se lite fina bilar / bågar. Varför ska alla vara så svenskt avundsjuka för, pinsamt. Håll er norrort isf, gnäll inte i andra trådar, eller på folk som försöker bjuda in till lite trevligheter.
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Trisst att alla sossar ska hacka ner, bara för att det är samling i saltis. Tycker det är kul att se lite fina bilar / bågar. Varför ska alla vara så svenskt avundsjuka för, pinsamt. Håll er norrort isf, gnäll inte i andra trådar, eller på folk som försöker bjuda in till lite trevligheter.

Ja, bor du inte längre bort håller jag mig nog i norrort ändå :D

-@
 

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Saltsjöbaden jävla sötvattens pirater, :p kom upp till norrtälje istället å tugga lite god mat på Havspiren ;)

Passa sig lite nu! :såjaponken Lugn och fin...:pannkyss

Kul initiativ! Bra med lite liv o fart i Saltis! Vägen till och från Saltis är fin för bakhjulet också! Källaren är kanske inget höjdarställe på sommaren men uteserveringen är kanon! Man kan alltid slurpa på en glass i kiosken bredvid också. Blir det för fint så kan jag sparka igång min blåa 360 Modäna som står 100 meter från Bistro:hihi
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja man kanske skulle våga provköra en nu när man inte ska ha fler barn :)

Du kan ju få prova ngn delsträcka under en onsdagstur! :)
Tror inte du behöver vara rädd för könsstympning även om bakre burken är riktad mot draggen. Det är starka fina amerikanska kolvbultar!
 
Gick med
10 May 2005
Ort
sthlm
Hoj
Buell
Passa sig lite nu! :såjaponken Lugn och fin...:pannkyss

Kul initiativ! Bra med lite liv o fart i Saltis! Vägen till och från Saltis är fin för bakhjulet också! Källaren är kanske inget höjdarställe på sommaren men uteserveringen är kanon! Man kan alltid slurpa på en glass i kiosken bredvid också. Blir det för fint så kan jag sparka igång min blåa 360 Modäna som står 100 meter från Bistro:hihi


källaren tänkte vi ha öppet så folk kan gå in och hänga av sig ställen och kanske ha någon ball bågefilm,race film på projen?man får ju utväckla med tiden och se om ni alla kanske har önskemål..
kommer det mycket folk så skulle vi kunna ta in kulglass,mjukglass och inte bara ha vanliga glasssortimentet men allt återstår att se hur allt kommer att fungera..
hoppas på en skön sommar med mycket glada miner och massa soltimmar..:tummenupp
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Det finns bara ett mc-märke som är hårdrock. Japansk sporthoj är disco! :tungan

Och HD är som en BigMac&co med +meny ... Den ser rätt ok ut, den kostar sjukligt mkt mer än den egentligen borde, den smäller inte särskilt högt när man väl förtär den och någon smaksensation är det inte. Du blir ganska snart riktigt illamående, spottar och frustar i rädslan att du snart ska spy för att skiten står dig upp i halsen och den fingerade mättnadskänslan kommer lägga sig då smörjan (i din förtvivlan knappast var mat) bara gett dig en sjukligt dålig dag som slutar med racerbajs... Du önskar helt enkelt att du valt en sushi istället ;)

-@
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top