Hahaha, varför skulle de ha kepsen där vid huvud taget kan man ju undra XD
Haha! Nej d kan man fråga sig! Han verkade så förvånad...
Hahaha, varför skulle de ha kepsen där vid huvud taget kan man ju undra XD
Hur kan du ha missat? Killinggänget är okrönta kungar!
överallt!
Fan vad dumma dom låter. "Hur kunde det börja brinna?" , Ja motorn brukar bli varm när man kör!
Jo jag vet, men jag skaffade min första TV för 3 år sedan. Så jag har inte sett så mycket av det där. Men man kan ju alla repliker ändå, folk utan liv har ju en tendens att som lunchsamtalsämne rekapitulera allt de sett på tv med frugan kvällen innan. Så jag kan alla karaktärerna
DOm kommer titta på varandra och efter en stund kommer någon på att det är samma som "Give me six" där utanför broarna........
Huuur många bultar finns det i ölandsbron?
Boooomshackalaac fan, reeeespect!
retards......................
Det där var så mycket blekingedialekt du kan få. Jag har jobbat i Karlskrona alldeles för mycket för att kunna tro på dig.
/J
Isf är du döv
Jag har bott ca 10år i just Torhamn under min uppväxt och jag kan försäkra att de där ungjävlarna inte var därifrån. Känner inte igen deras fula nyllen nämligen
Dialekten är INTE karlskronitiska och sådär pratar man inte i torhamn...
Däremot låter de som att de är från Kalmar eller Torsås
Ja Kalmar kan det ju iofs vara. Men det låter inte som småländska. Kalmarmänniskor brukar ha lite inslag av öländska. Tårta blir "tåta" osv.
Jag är ingen expert, men jag tycker bara det finns ett påtagligt stråk av blekingemål i ungarnas skarpa analys av rökutvecklingens orsaker.
Ja ska inte säga emot dig som är från Blekinge, du har ju bättre koll än jag på det där.
Nja, är väl nästan kanske.
Den småländska dialekten (finnes ett antal varianter) så påminner detta vad de försöker prata i trakterna runt Lessebo - Emmaboda - Nybro trakterna.
Så rätt nära på spåren är det nog
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |