Måste bli av med hojen snabbt!

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Måste bli av med min MC snabbt, p.g.a att jag har hittat en annan pärla som jag VERKLIGEN bara MÅSTE köpa! Det verkar vara störtomöjligt att bli av med den till ngn privat såhär på hösten.

Jag undrar om någon vet av en firma som kan köpa den till ett MKT förmånligt höstpris och dem i sin tur kan sälja den med vinst till våren.

IronMike

Guest
Wagge skrev:
Jag undrar om någon vet av en firma som kan köpa den till ett MKT förmånligt höstpris och dem i sin tur kan sälja den med vinst till våren.
För rätt pris kan ju en privatperson också köpa den, tror du får än mer betalt privat än firma ..jag bjuder 10k

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
CeltaniC skrev:
Vilken har hjärtat fallit för då? :)
En gixxer 750. Den har helt och hållet fångat mitt hjärta! :)

Såhär i efterhand så borde man köpt en sån direkt... Men men, det är lätt och vara efterklok...

Last edited:

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Det är svårt att bli av med en hoj så här på sent på året.
Vad begär du för den i annonsen ?

Last edited:

kawa tompa

Ny medlem
Gick med
19 May 2005
Hoj
zx9r -01
Wagge skrev:
Måste bli av med min MC snabbt, p.g.a att jag har hittat en annan pärla som jag VERKLIGEN bara MÅSTE köpa! Det verkar vara störtomöjligt att bli av med den till ngn privat såhär på hösten.

15000kr!

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
BMW R90s skrev:
Gå till banken och låna till den nya hojen.
Sälj 600:an i vår

Har råd med den nya hojen, men har inte plats med två stycken över vintern. :rolleyes: Men man borde fan köpa den andra och hoppas på att man får plats :yoparty Jag MÅSTE ju bara ha den! :gnissla

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
UrbanTiger skrev:
Ska bara kolla vad försäkring och självrisken är så kan jag köpa den för inlösenvärdet plus försäkringskostnaden för tre dagar och självrisken. Jag vill ha 10 % eller max 5 tusen för besväret.
Ring mej sänn :tummenupp

:7peta

Murra

Medlem
Gick med
22 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX400fws 1984
Klart du får plats med den, ngn snubbe i racingforumet fick ju plats med en hoj i en polo så nog ska du få plats med två hojar i garaget. Annars kan du låna ut den till mig så kan den få stå i mitt garage.

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Murra skrev:
Klart du får plats med den, ngn snubbe i racingforumet fick ju plats med en hoj i en polo så nog ska du få plats med två hojar i garaget. Annars kan du låna ut den till mig så kan den få stå i mitt garage.

Hehe, måste krävas våld, vilja och vaselin för att få in en hoj i en polo, förutsatt att det inte är en minimoto :tungan

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
Wagge skrev:

Stört omöjligt?

Jag sålde min Ninja 600 00a för 47.500:- och den va såld på 2 dagar. Detta med överpris och allt. Dock mycket nytt och full servicebok

Man ska ha tur helt enkelt att rätt person läser rätt annons vid rätt tillfälle

/oXydex

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept