Nice... var det bästa pris vid snabb affär?
Personligen har inte en jävel hört av sig om att köpa min FZ6:a
Sänk priset! en ny kostar ju 66 000:- sen är det ju prut på det. Då köper man nog hellre nytt, sänk till 45-47 är mitt tips.
Nice... var det bästa pris vid snabb affär?
Personligen har inte en jävel hört av sig om att köpa min FZ6:a
Sänk priset! en ny kostar ju 66 000:- sen är det ju prut på det. Då köper man nog hellre nytt, sänk till 45-47 är mitt tips.
En ny för 69k, den har jag missat... länka.
Mmmm, då kan jag lika gärna byta in den. Jag har ingen brådska att bli av med den. Sen får väl folk ha vett att pruta... alla vet väl att det pris man lägger ut saker för är inte samma som sista priset... eller är det bara jag?
http://www.blocket.se/vi/14014649.htm?ca=4_s&last=1
Är det inte en sån här du har?
Den får man säkert lös för 60'.
Jo visst går det att pruta, men alla kanske inte tror att det går att pruta 10 tusen, för då är vi nere på dom priserna jag snackar om. Det är den bistra sanningen tyvärr.
Är det en helt annan snurra i din eller är den andra bara strypt? Om så är fallet är det ju i princip samma hoj???Det där är 75hk varianten... http://www.blocket.se/vi/14290435.htm?ca=4_s
jag har 98Hk varianten (fast utan ABS) den har svart lackerad ram etc.
Är det en helt annan snurra i din eller är den andra bara strypt? Om så är fallet är det ju i princip samma hoj???
hmm, kanske jag ska överge planerna på 600... är tusen kubikare för galet tror ni?
Helt galet
Varför inte en 750......
636 är det bästa
hmm, kanske jag ska överge planerna på 600... är tusen kubikare för galet tror ni?
fan f0xx den där såg juh riktigt fin ut! du blir inte missnöjd med en zx kan jag säga
ja dom är riktigt fin i grön eller svart! Du får prova min om du vill när det har tina och om du inte köpt redan
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|