Måste ha hjälp.

spider69

Radical Riders
Gick med
14 Jul 2008
Hoj
WR450F 2004
Tänkte sälja hojen , har fått svar men det lukter illa om denna köpare eller?

Hello

Am ok with the price ..I would like to come and see what I'm buying from you.but currently out of state .... I am an engineer who is on a ship right now to France ...... I want you to know that I will pay via PayPal and I would pay the transfer fee paypal too ... because of the distance as I am currently in Poland ... I want you to provide me with the following information for me to proceed with the payment .. .

Name
Your e-mail to PayPal:
Amount
Phone Number

I would like you to know that after making the payment I would say my courier service to come and take your address once payment is received in your PayPal account.
Good day.

Thomas

Snälla hjälp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Men vad tror du själv?

Om du är så desperat att sälja så du ens funderar på detta kan du likagärna skänka bort den mot en kladdkaka till grannen.

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Det där e bara skitsnack.. Har själv råkat ut för det. Dom säger att en ska komma o plocka upp den hos dig efter du fått betalt vis paypal men det e bara skit snack. Kommer en o hämtar den o du tror att pengarna ligger på dit konto men när du går till banken så visar det säg att du inte har nåra pengar.. Däg att den som hämtar den ska betala kontant när han kommer så ska du se att fom inte hör av sig mer o går vidare till nästa stackare:p jag försöker me bli av med min hoj nu o jag har fått flera sånna mail men svarar inte på dom ens:p men jag kan förstå dom som e väldigt desperata o bli av med sin ägodel att dom blir frestade. Kan hända vem som helst i lite fel sits.

Batman

Ny medlem
Gick med
9 May 2012
Hoj
gsxr 1000 k3
Lämnar du dina uppgifter kan "skurken" även tömma ditt PayPal konto om de e kopplat till internetbank, eller maxa ditt kreditkort om du har de kopplat.
Bara att låta bli att svara. Sålde ett par bilar för ett tag sen, fick tre sådana mail/bil. Nästan exakt likadana men från olika avsändare.

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Du menar väl inte att du ens för en sekund övervägde att nappa på det där?

Hälsa muppen att han kan: Kiss my :arsele -hole

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...