Måtte Jävulen Ta....

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Hur tar sig en pundare in i bagageluckan på en Cayenne...:va

Jag frågade faktiskt snubben hur han hade tänkt o komma iväg med bilen iom att dom ska ju inte va så lätta och stjäla.. Men jag fick inget svar:rolleyes: Vet e fan vad han pysslade med i bagageluckan för han hade rivit bort halva inredningen där bak öppnat alla luckor på sidopanelerna o rotat runt..

stormis

Nonchalant, agressiv och Folkilsk
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Miss April
fast den verkar inte ha 12v laddare?

hmm, nja.. men däremot gick det å ladda med usb-sladden, (fem volt?) får göra en strömbegränsarkrets/buckpuck till den i såna fall.. elfa har ett par såna också, ska nog inte vara ett alltför stort problem..
Annars var det en riktigt bra grej!

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Borta...
INbrott för mig känns så främmande. Aldrig råkat ut för det i mitt liv, förutom att blivit av med en cykel! Kanske vanligare om man bor på landet och det är en bit mellan villorna så tjuvarna kan jobba i lugn och ro...

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
En från Hälsingland brukar säga: Ta bogserlinan och knyt ena änden funt dragkroken och andra änden runt pundaren. Åk en mil och trampa ner resterna i närmaste myr.

Återfallsfrekvensen sägs vara låg.

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
så jevla irriterad man blir på dom jevla svinen..........sitter själv och väntar på att få tillbax min hoj från verkstaden efter ett stöld försök, missat många goa dagar nu =(

då får det vara en ond xxl hund................

för längesen nu fick min polare inbrott i sin lägenhet på 4:e våningen där hans pitbull fanns. tyvärr var det en snäll pitbull så tjuvarna plockade helt enkelt upp den och kastade ut den genom balkongen =(

det finns så jevla sjuka människor

Last edited:

Skuggan

Guest
Jag frågade faktiskt snubben hur han hade tänkt o komma iväg med bilen iom att dom ska ju inte va så lätta och stjäla.. Men jag fick inget svar:rolleyes: Vet e fan vad han pysslade med i bagageluckan för han hade rivit bort halva inredningen där bak öppnat alla luckor på sidopanelerna o rotat runt..

Varför skall du blanda in Polisen för?? Dom gör ingenting mot pundare och andra farliga människor.. Det är Svensson dom vill åt! Gnälla på att man inte har reflex, eller stoppa bilister som kört 10 km/h över det tillåtna på motorvägen..

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Varför skall du blanda in Polisen för?? Dom gör ingenting mot pundare och andra farliga människor.. Det är Svensson dom vill åt! Gnälla på att man inte har reflex, eller stoppa bilister som kört 10 km/h över det tillåtna på motorvägen..

Hade barnen med mej i bilen.

Landahl

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2007
Hoj
R6-00

Tjejen har ju en bjässe på 1.5 kg, men får nog investera i nåt större:D

INbrott för mig känns så främmande. Aldrig råkat ut för det i mitt liv, förutom att blivit av med en cykel! Kanske vanligare om man bor på landet och det är en bit mellan villorna så tjuvarna kan jobba i lugn och ro...

Jo det kanske är vanlig på landet, vad vet jag, jag bor i lägenhet med garagelänga. avskärmat emellan men ett ganska styggt galler. men bara 3mm plåt till port. dem borde ha fört ett jävla väsen. Skiten ligger ju bara upplyst å 10 m till stor väg å öppet som fan, dem har ju för f*n ingen gräns.

Precis, flytta hojen medan den finns kvar!

Kan ju också säga att hojen e flyttad, till ett säkrare ställe, tyvärr.
Kan ju iochför sig ine använda hojen, vet inte om jag skrev det men jag hade ju ur oljepluggarna för at jag hade fixat nya oringar å kopparbrickor. den asken som låg på sadeln e puts väck...
Säger bara SLIT DEM MED HÄLSAN

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Nu vill man bara göra en fuckyouburnout mellan skinkorna på dem tills däcket smäller.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Till däcket smäller?

Till fisringen smäller.

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Vet tyvärr precis hur det känns! Hoppas du får ha grejerna i fred i fortsättningen, men se til att vidta nån slags åtgärd, för dom kan mycket väl komma tillbaks. :gnissla

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
......Dom hade precis släppt ut honom för en drograttfylla o han ville bara ha en ny bil o åka hem i:mad:
Hade fan mulat fingrarna så han hade lärt sig att hålla dem väck från sånt som inte e hans. :mad: Han hade iaf inte kunnat hålla om någon ratt m 8 brunta fingrar.. :D :mad:

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa