Möghackerundan blev poppis

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
gamle skrev:
:) skinn eller gortex kondom :lol
Inget slår väl doften av skinn... :rolleyes:

Hon har ett svart/gult skinställ som ser ut som om det är målat på kroppen. Och med tanke på att hon tränar 6 dagar/vecka så kan du ju tänka dig vilken kropp hon har.. :tummenupp

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
sorry
exiteme skrev:
Inget slår väl doften av skinn... :rolleyes:

Hon har ett svart/gult skinställ som ser ut som om det är målat på kroppen. Och med tanke på att hon tränar 6 dagar/vecka så kan du ju tänka dig vilken kropp hon har.. :tummenupp

Ny fick du mitt intresse. hehe. ålder? geografisk upphämtning? :banana

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
exiteme skrev:
Jag har en skitsnygg singelväninna. Ska fråga henne om du vill... Dessutom så har hon skydd själv... :hihi
Ja gör det, då ska vi bara hitta en lämplig vardag, jag är bokad samtliga helger fram till November.

^WickeD^

Radical Riders
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSX-R 1000
ni är ju helt hopplösa här tycker nästan bara nästan synd om er hehe :rofl

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jag vill i alla fall tacka för ett trevligt initiativ. Jag och Tess hade mycket trevligt på möghackerundan :tummenupp
Om ingen vill ha mig som möghacka nästa gång (*snyft*), så kör jag själv. Bra kvinna reder sig själv :rolleyes:

Själv blir jag mer o mer sugen på en plastraket. Funderar på att sälja gamla bettan (DR 650), till förmån för en liten sporthoj. Vi får la se... Jag som är skofetischist ÄLSKAR ju mina crosstövlar.

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
exiteme skrev:
Jag vill i alla fall tacka för ett trevligt initiativ. Jag och Tess hade mycket trevligt på möghackerundan :tummenupp
Om ingen vill ha mig som möghacka nästa gång (*snyft*), så kör jag själv. Bra kvinna reder sig själv :rolleyes:

Själv blir jag mer o mer sugen på en plastraket. Funderar på att sälja gamla bettan (DR 650), till förmån för en liten sporthoj. Vi får la se... Jag som är skofetischist ÄLSKAR ju mina crosstövlar.

:) Dom kan du behålla du behöver bara skaffa ett par andra när du åker plastraket = :kär ett nytt par att älska i nöd och lust :kär

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
exiteme skrev:

Du får säkert napp, tänk nu bara på Peter :tungan

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...