krascha min nya gsx igår, sorg idag! En lång svepande vänsterkurva e inte svårt att köra igenom, ok. Men tror man att man e Valentino Rossi så kan det bli lite knixigt. Kommer in i kurvan i ungefär 120-130, så långt allt väl. Börjar att driva ut till höger slår av på gas, så långt allt väl. Får syn på rullgrus, nu börjar allt att inte gå så väl. Försöker att få ner farten ytterligare(har redan i detta nu fattat att det inte kommer att slut väl). Får ner farten något (vet ej hur fort detta går, hadde liksom inte tid att kolla mätaren), kraschar ner i ett dike me en jäkla smäll, slår i skallen och ryggen hårt. Får hojen över mig på nått sätt, hojen studdsar över en hög med grenar, stockar. Hur ja lyckas unvika dem de vet ja inte men jag och hojen hammnar på samma ställe efter ungefär 15 meter. Reser upp hojen själv efter en stund, mörbultad, framgaffel eller nåt fram e vansinigt vridet, slog i en stock, kåpor, speglar och andra reglage trasigt. Till det inte så smarta, jag har bara halvförsäkring(på en ny hoj, SMART. Skulle snart teckna en helförsäkring efter lite ekonomiska beräkningar). Detta kommer inte att bli billigt. Nu gick ju allt bra med mig, så pengarna tänker jag inte så mycket på med tanke på hur det hadde kunnat sluta, hadde tänkt att åka iväg i bara skinnjacka och jeans, vilket jag givetvis inte gjorde. Alpinestars ryggskydd har nog räddat mig ifrån ett liv i, ja kanske rullstol, tackar även SHOEI XR-1000 att det gick bra. Den e väll bara att kassera nu! Får nu se hur ja ska lösa alla försäkringsbitar med hoj och hjälm. Tack för mig!!