Video Mötande whitetrash...

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Dom försökte bara skydda sina barn, genom att döda alla som potentiellt kunde skada dom. Its the American way.

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Riktigt jävla feelgood video. Välförtjänt skalle! Synd han inte hade en sån där spira från en kavallerihjälm på sin egen hjälm :hihi
Hade nog känts mer.

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Konflikthantering verkade inte vara någon av dessa individers starka sida.
Att det inte blev polisiärt ärende av det hela ska nog samtliga inblandade vara glada för.
Inavlade rednecks i pickups, plastraketspiloter i t-shirt. Pionjärerna av vår civilisation...

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Hoj
Inte just nu...
Jag tycker det är ganska komiskt att killen i pickupen vill skydda sitt barn, sen sitter ungen utan bälte i bilen när dom stannat. (Det är ju lite svårt att se, men ser ju ut som att ungen står upp när dom stannat bilen precis efter dom backade, samt kvinnan hade ju ej bälte)

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Som JAG fattar det så säger hon något om att dom bombat förbi som helvete där innan och nu ville dom lära dom en läxa. Ungarna i bilen va säkert nått om att dom kört som fan där innan. Men givetvis redneck style på alltihopa.

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Slutet utav filmen, indikerar juh på att de här gossarna uppenbarligen är och gasar i samma område mer än en gång... Det kanske är så enkelt som att hillbillyn tröttnat på deras dårkörning i området och försöker statuera ett exempel. Jag försvarar inte beteendet på något sätt, men det kanske kan vara värt att betänka att det här lilla klippet inte visar hela sanningen, och att det kanske inte är så bra att reta upp rednecks :7peta

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Nej vi vet ju alla hur de gick i filmen "Den sista färden"
Skrik som en gris!

- - - Updated - - -

Nej vi vet ju alla hur de gick i filmen "Den sista färden"
Skrik som en gris!

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
På tal om just in 'murica.

Jag är uppväxt längs en krokig väger söder om Sthlm. I somras var jag på besök och hade barnen i bilen (!). Söndasgturisterna håller 30 och tittar på de fina träden. Jag höll laglig fart 70 och möter då en stor SUV mitt på vägen som demonstrativt trycker ut mig mot diket. Efter att ha insett att hon(!) gjorde detta med flit vände jag och körde efter.

Resonemanget efter vi stannade höll samma nivå.
- Hon var så arg på alla idioter som körde för fort (jag höll hastighetsgränsen)
- Jag kände inte till vägen (jag har bott där i 20 år)
- Jag skull anmälas för mitt sätt att köra (hon prejade mig)
- o.s.v

Jag blev inte fysiskt men när jag fotade henne och regplåten fick hennes man (som varit tyst hittills) hindra henne från att slå mig. Riktigt roligt när jag tänker tillbaka.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring