Mötley...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Chris Ash skrev:
Vadå? Har du inte sett Manowar?

Jo för fan, men då har det alltid funnits något annat att trösta sig med som DIO, Motorhead eller andra band då det har varit på SRF.

Fredagens höjdpunkt var ett ett norskt raggarhårdrockband som heter The Carburetors. Enj höjdare men en halfvtimme räddar inte en 4-timmarskväll. Nightwish är inte speciellt kul live men den manlige sångaren visade sig vara MYCKET bättre än vad jag mindes från förra året.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
~Settan~ skrev:
Ni som tyckte Mötley vad kassa, vad var det som gjorde att ni tyckte det?
.....

Dåligt drag.
Visst, gittarissten spelade fantastiskt bra för att stå med ena foten i graven(jag trodde att han skulle lägga sig ner och dö på scen ett par gånger) och Mr Sixx gjorde sitt jobb, men Vince var fruktansvärt tunn. Tommy Lee överraskade iofs. Han är ju en riktigt duglig trummis!?
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Chrille skrev:
Dåligt drag.
Visst, gittarissten spelade fantastiskt bra för att stå med ena foten i graven(jag trodde att han skulle lägga sig ner och dö på scen ett par gånger) och Mr Sixx gjorde sitt jobb, men Vince var fruktansvärt tunn. Tommy Lee överraskade iofs. Han är ju en riktigt duglig trummis!?

Tommy Lee är grym! Klart bästa musikern i det bandet.
 

Crue

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2004
Ort
Huddinge
Hoj
yz 125 enduro
nej det var väll så att ozzt slickade i sig nikkis piss oxå?
länge sedan jag läste the dirt ;D
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Crue skrev:
nej det var väll så att ozzt slickade i sig nikkis piss oxå?
länge sedan jag läste the dirt ;D

ozzy slickade sitt eget piss och sa åt nikki att han borde prova och då kunde han ju inte vara sämre tänkte han så han pissade på marken men när han skulle slicka upp det så låg redan ozzy där och lapade i sig piss. :hihi
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Boden
Hoj
Scott.
Alltså, då denna konsert var så hade man inte hört så mycket av detta band, trots att man var väl medveten om att de finns.

Men, har nu efter att ha läst böckerna The dirt och Heroin diaries lyssnat på dem och det matar på ganska bra. :yoparty
Det nämns ju en hel del band i böckerna så jag passade på att prova lite New york dolls också. Var väl hyffsade, lite mindre drag i men ändå drag.
Provade även en del LA Guns.

Mja, kanske inte tillförde något, men det var ju skitsamma.
 

Smagatusk

Guest
Alltså, då denna konsert var så hade man inte hört så mycket av detta band, trots att man var väl medveten om att de finns.

Men, har nu efter att ha läst böckerna The dirt och Heroin diaries lyssnat på dem och det matar på ganska bra. :yoparty
Det nämns ju en hel del band i böckerna så jag passade på att prova lite New york dolls också. Var väl hyffsade, lite mindre drag i men ändå drag.
Provade även en del LA Guns.

Mja, kanske inte tillförde något, men det var ju skitsamma.

Du har en sjukdom.
 

tkdrille

Guest
Tråden är typ 7 år gammal. Vad gick snett? För liksom de är ju väldigt inaktuellt nu. De har kommit minst 6 fler sw :7peta
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top