Kongo
Men gasa sa jag!!!
Hörde av Yammaretta att M:et klotade på rörken i går, är nyfiken på att höra hur det gick , både med dig och Blade:n!
M:et skrev:Själv så har jag ont som attan i höften, men idag så är det nog hälen som får högsta pris. Det går inte riktigt att stödja på den...
Sträckt mig i båda ljumskarna, fick man för att jag aldrig stretchar
Taz skrev:Kanske skulle hälsa på hos farbror doktorn, gör inte samma dumma miss som jag och många andra gjort. Knallar runt och tycker att "det blir nog bra, det ömmar lite men snart blir det bra". Det tar bara tid och blir aldrig bra.
Gå å få extremiteterna undersökta!!! Ju fortare du blir hel å frisk ju fortare kan du komma ut och åka igen.
//D
M:et skrev:En otroligt vänlig själ från Stockholm gav mig lift hem till Sphyrnas garage i sin minibuss.
Ett otroligt stort tack till dig om du läser detta och ett lika stort tack till Spyrna som lånar ut sitt garage så jag har någonstan att mecka med hojjen
Även tack till er andra som kom och sa några värmande ord där ute, det behövdes.
Så en stor gruppkram på er
Tinatjejen skrev:Ujujuj.. va sjyst att du fick åka med!
Ja, fast på banan våga man sig ju inte fram längre än på 3meters säkerhetsavstånd, för på vägen ut var det nån som VRÅLADE: FAAAN!
Dessutom stod det ett gäng redan å putta på hoj å så.
Ställde mig istället och plockade blinkersglas och div. plast och försökte få de andra att ta det lugnt och inte köra på varken cyklar eller oljefläck. Hade ju vart grannt om de kom nån i oljan, då den hamna precis i skuggan, då har man ju lite svårt att se när man kommer från starkt solljus..
M:et skrev:Det var inte möjligtvis så att plockade upp en fotpinne också?
Jag skulle behöva en distans som satt på den, om du kommer ihåg vart du slängde den.
WestW skrev:Har inte slängt nått. Pinnen låg på backen när vi kom fram sen var den borta efter en stund.
Thundercat skrev:Tråkigt att höra... du skulle inte bytt ut din svarta hoj....
NinjaNurse skrev:Nää! Fasen va tråkigt!!! Jag vet (nästan) hur det känns... Jag klotade nämligen i torsdags för första gången. Bara plastskador dock, men fan.... Det positiva i det hela är att nu kan jag iaf skrapa vänsterknät i rondeller (och ibland även vänsterkåpan).
Jag hoppas att smärtan går över snart och att det bara är lite lätta tryckskador/sträckningar. Till helgen kanske jag och Ninjan kommer på besök till U-a, och då vill jag ju att du och hojen din ska vara hela!!!
Vi ses!
Taz skrev:Kanske skulle hälsa på hos farbror doktorn, gör inte samma dumma miss som jag och många andra gjort. Knallar runt och tycker att "det blir nog bra, det ömmar lite men snart blir det bra". Det tar bara tid och blir aldrig bra.
Gå å få extremiteterna undersökta!!! Ju fortare du blir hel å frisk ju fortare kan du komma ut och åka igen.
//D
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari