MaCa fyller år

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ännu en som blir svingammal, MaCa blir äldre idag, hipp hipp hurraaaaaa! :yoparty När släpar du ut det österrikiska blindhantverket på en fikasnurr då? :D

MaCa

Innehavare av en Hertig av Mattighofen
Gick med
11 May 2005
Hoj
690 Duke R -10, Husaberg FE350 -13
Tack ska ni ha för alla grattis! Men, är jag inte yngst fortfarande bland alla er gamlingar??? Fikasnurr? Möttes inte vi på tvåhjulingrna i helgen eller vad? Jagades från Strömsholm via Suraåsen, Ramnäs och Skultuna hela vägen hem av frugan på en silvrig er-6:a... Kanske söndag kunde passa för en kortrunda, håller på och packar bohaget för en flytt fredag nästa vecka...

Vi måste nog träffas till helgen du och jag för på vägen hem från Suratrakten hittade jag en hel del skruv som troligtvis har släppt från din mutterspridare till fikaraket! För visst har väl du sådär lagom posöraktigt rödeloxerade skruvskallar på hela hojen....

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Tack ska ni ha för alla grattis! Men, är jag inte yngst fortfarande bland alla er gamlingar??? Fikasnurr? Möttes inte vi på tvåhjulingrna i helgen eller vad? Jagades från Strömsholm via Suraåsen, Ramnäs och Skultuna hela vägen hem av frugan på en silvrig er-6:a... Kanske söndag kunde passa för en kortrunda, håller på och packar bohaget för en flytt fredag nästa vecka...

Vi måste nog träffas till helgen du och jag för på vägen hem från Suratrakten hittade jag en hel del skruv som troligtvis har släppt från din mutterspridare till fikaraket! För visst har väl du sådär lagom posöraktigt rödeloxerade skruvskallar på hela hojen....

Haha, här är det bara rejsigt i titan om något byts ut. :fakta :hihi Och en tappad skruv ses som lättning, lättning är racing! :metal

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Haha, här är det bara rejsigt i titan om något byts ut. :fakta :hihi Och en tappad skruv ses som lättning, lättning är racing! :metal

Hmmm, jag kommer ihåg en krachpuck som hängde på trekvart med brusten bult...det var på en mutterspridare.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln