Min hade värsta jacket på vänster sida..
min på höger...
Min hade värsta jacket på vänster sida..
Ser riktigt bra ut. Inte ett dugg avundsjuk på den fina svingen.
precis min tanke. lacken på ramen va också jävligt fräsch.
Ägaren innan är en polare till mig och han plockade ner och lackade om den nyligen, kanske därför
Just en av anledningarna att vi köpte denna hoj. Hela ramen och svingen är pulverlackade i silver.
Ska köpa ny plast på vänster sida och kanske en annan framlykta som ger lite bättre ljus.
Sen blir det kanske nåt mera tror jag......
Ägaren innan är en polare till mig och han plockade ner och lackade om den nyligen, kanske därför
Just en av anledningarna att vi köpte denna hoj. Hela ramen och svingen är pulverlackade i silver.
Ska köpa ny plast på vänster sida och kanske en annan framlykta som ger lite bättre ljus.
Sen blir det kanske nåt mera tror jag......
ÄR jag korkad eller varför har alla märken på sina svingar?
jaha, så det är alltså som jag trodde, skrapmärken efter asfalt
Japp Hoppar du alldelse för högt och väger lite för mycket så slår fotpinnarna i svingen. Smart konstruktion Honda
Min sving ser riktigt jävlig ut. Jag trodde först förra ägaren kört vinkelslipen i den för det ser i princip ut så.
jaha, då va det svaretJapp Hoppar du alldelse för högt och väger lite för mycket så slår fotpinnarna i svingen. Smart konstruktion Honda
Min sving ser riktigt jävlig ut. Jag trodde först förra ägaren kört vinkelslipen i den för det ser i princip ut så.
13/38 Borde fungera. Jag har kört min på 14/40 som transportmaskin och då är varven hyffsade. Så antingen 13/38 eller 14/38 som är orginal.Vad rekommenderar ni för drevning nu när det blir 17" istället för 18" bak.För att kunna hålla varven någorlunda nere vid landsvägskörning.
13/38 Borde fungera. Jag har kört min på 14/40 som transportmaskin och då är varven hyffsade. Så antingen 13/38 eller 14/38 som är orginal.
13/38 Borde fungera. Jag har kört min på 14/40 som transportmaskin och då är varven hyffsade. Så antingen 13/38 eller 14/38 som är orginal.
Jo men 14/38 är ingen bra orginaldrevning. De flesta jag vet byter en kugg fram till 13/38 och då blir 14/38 bra för motarden. Men 13/38 funkar också om man vill utan att dne varvar sönder helt. Eftersom drev till crm är mycket svårt att få tag i har man bara ett begränsat antal drev att välja mellan.Man borde väl öka framdrev för att hålla varven nere, så om det är 14/38 org och der varvar för mkt med motarddäck bör han väl gå upp i storlek fram
Den drevningen kan fungera bra om man enbart skall ha den som transportmaskin.14/36 satt orginal på nsr:en så jag ska kika imorrn vad det sitter på denna hoj.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |