Dr.Bike
Guest
Hsb-Chrille skrev:2080466Eller så gör man som jag och kör en hoj som sliter ut oljan innan den hinner bli fullproppad me skrot. Husaberg![]()
(Första oljebytet sen renoveringen sker imorgon... Hoppas jag slipper svälja mig egen skit nu)
Tillbax på ruta ett, Doktorn?![]()
Du sa det

Övriga kommentarer överflödiga!

ulf_lundin skrev:2081068Hur små ska partiklarna vara för att vara harmlösa ? Hur 'fin' (vilket profildjup) är ytan i ett honat lopp ?
/u
Profildjupet spelar ingen roll i detta läget då den kontakt vi talar om blir på topparna av strukturen. Dessa nöts alltså ner snabbare med partiklar i oljan än utan.
BostonGurka skrev:2084292Ett annat alternativ om man vill ha en starkare magnet (neodym) är att skruva
sönder tjejens hårddisk. Runt spolen som positionerar läshuvudet brukar det
sitta magneter som är så starka att det är lätt att klämma fingrarna när man
handskas med dem. Kom bara ihåg att skruva ihop disken och datorn igen
och förklara att hårddiskar helt enkelt krashar ibland och att om hon inte gör
back-up så är det hennes eget fel.
Fy fan vad smart!
3 flugor i EN smäll: Du får en magnet, samtidigt som du raderar alla hennes kärleksbrev till brevbärar´n OCH att hon nu har tid över till att laga mat till dig!

EBS skrev:2080465Finns det någon hojmodell som inte har magnetisk oljeplugg? Trodde det va standard på dom flesta.
Tyvärr o-standard på de flesta..

Hoztic skrev:2080451Mnja, jag har ju nyligen kastat ut den förra, och jag brukar sällan göra om samma misstag två ggr
Jag får testa att låna en magnet av grannen![]()
KAN gå, eller så får du flytta ihop med en kille som gillar kylskåpsmagneter...