Steef
Ny medlem
Last edited:
Thomas skrev:Håller med! Det ÄR Kawas snyggaste hoj utan konkurrens, särskilt gröna och röda. Synd att de inte lade ner mer resurser på utvecklingen av den bara.
H4 skrev:Kwackas finaste hoj:
Inget snack om saken. ZX7R:en ser inte speciell ut, tycker att Kawas modernare hojar är finare än ZX7R:en. Men däremot så har ZXR 750 ett originellt utseende, väcker stora känslor (för mig iallafall). Drömhojen är en ZXR750RR i originalskick med lite mil på mätaren, ett samlarexemplar.
Vart har du en bild på din omtalade ZX7Ra?Mavve skrev:2359294Min ZX7R var ju snyggare än alla de som mailats in hehe
SISU skrev:2360261Vart har du en bild på din omtalade ZX7Ra?
.
SISU skrev:2360261Vart har du en bild på din omtalade ZX7Ra?
.
Mavve skrev:2399957Här är en, det får räcka, orkar inte hålla på med dem här nu.... Kommer väl fler sen.
H4 skrev:2440083
Anar jag inte lite gammelninja fanatism hos dig Mavve? ZXR 750 / ZXR 750R / ZXR 400 / ZX7R?
Mavve skrev:2446726Min ZXR750 är ju en 900 med över 150pollar, ZXR750R är min racereplika som ska pryda vardagsrummet efter jag övertalat sambon(snart inne på andra övertalningsåret). ZXR400an ville jag bara ha, nu är det väl mer en utställningshoj som jag inte ställer ut...
ZX7an var ju en som jag alltid har velat ha och så hittade jag en -00 med 800mil och totalt orörd så den tog vi, som 25årspresent hehe.
Skillnaden mellan ZXR och ZX7 är mest växellådan som inte hugger lika mycket på den senare, annars är de lika tunga och nästan samma effekt.
Finaste hojarna i världen dock....
Förresten, H4, jag tycker det är synd att du pajjat hojen lite med att såga av handtagen eller vad du gjort och sen de blinkersen.
Jaja, man gör som man vill - men du har ju de rätta färgerna ju - skulle behållt den helt original, mumma
Mavve skrev:2367337Lägg upp en bild på din..
Mavve skrev:2446726ZX7an var ju en som jag alltid har velat ha och så hittade jag en -00 med 800mil och totalt orörd så den tog vi, som 25årspresent hehe.
Skillnaden mellan ZXR och ZX7 är mest växellådan som inte hugger lika mycket på den senare, annars är de lika tunga och nästan samma effekt.
Finaste hojarna i världen dock....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |