Majoriteten har fått sänkt försäkring

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
jaha.. men ja kommer att få höjd, de sa dom då när ja ringde.. men de va för tidigt att tala om nu med hur mkt..
eftersom ja har förfallodag sista juli... men att den skulle höjas va helt klart...

Linkan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sätaekserr sjufemti
ambulans skrev:

Lyckas man sänka sin försäkring betalade man för mycket innan och var inte tillräckligt vaken med att ringa runt till bolagen för att få den lägsta premien.

Jag åker i en Alfa Romeo V6 från 1987 som bil och den är inte poppis hos FB, jag får ringa runt varje j-a år och kolla bolagen som är billigast. Senaste åren har jag bytt bolag varje år då dem höjer olika mycket aldrig betalat mindre än året innan ngn gång.

Betalar ca 100:-/mån mer på bilen än vad jag skulle få göra för en Gixxer 750R från 1992, båda helår/halvförsäkring. :confused:

Har aldrig krockat sen körkortstagandet (bil 1989, hoj 2002) ett bilinbrott bara.

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
IF höjde min försäkring med 2000kr så jag bytte till Läns (Yamaha PowerInsurance) och fick en 2000kr lägre än förra året. :)
:)

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Själv så hörde man röster ifrån bolaget om att det skulle blir stora förändringar inför denna säsongen.
Svettades tills vi fick den nya premien; från 2800 hel/halv --> 2100 hel/halv på vägbågen :crash :bow :crash

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati