Malmö - Bromölla

The Fighter

Future bitch on bike!!!
Gick med
14 May 2005
Hoj
ducati 900 ssie -00, CBR 900 RR -95
Hallå alla som e sugna på en skön shoppingdag med besök på mc butikerna i bromölla o olofström...givet med kurviga vägar både dit o hem...ska du med?
:squid

smacker

Skiter mest i de...
Gick med
24 May 2005
Hoj
Svart Emmaljunga CityCross -07
The Fighter skrev:
Hallå alla som e sugna på en skön shoppingdag med besök på mc butikerna i bromölla o olofström...givet med kurviga vägar både dit o hem...ska du med?

Tja! Jaha... & vi åker till Malmö & Helsingborg... Finns de nån bra butique med stort utbud av skinnställ i nämnda byar?

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
Wake up

smacker skrev:
Tja! Jaha... & vi åker till Malmö & Helsingborg... Finns de nån bra butique med stort utbud av skinnställ i nämnda byar?

Nej, i två av Sveriges största Mc-varuhus finns ingenting :rolleyes: Åk till HD i Helsingborg och köp en fin jacka med fransar istället :D .

andersson_81

När olyckan är framme är jag redan förbi
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
Blade
Dino Velvet skrev:
Nej, i två av Sveriges största Mc-varuhus finns ingenting :rolleyes: Åk till HD i Helsingborg och köp en fin jacka med fransar istället :D .

haha.. nej det är ju sant, finns ju inte något roligt att titta på här omkring..... skulle ju i så fall vara mig :3freak

The Fighter

Future bitch on bike!!!
Gick med
14 May 2005
Hoj
andersson_81 skrev:
haha.. nej det är ju sant, finns ju inte något roligt att titta på här omkring..... skulle ju i så fall vara mig :3freak

Lätt...och vad ska man ha kläderna till på mc:n igentligen bra mycket mer spännande utan, beprövat mer känsla i körningen utan kläder eller.....von vettet vet ju... :crash :rock

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
The Fighter skrev:

Jag ska med..!

Det beror å andra sidan helt på när och så... men annars ska jag med..! :tummenupp

The Fighter

Future bitch on bike!!!
Gick med
14 May 2005
Hoj
smacker skrev:

Claessons i bromölla och oves motor i olofström...önskelistan e lååååång...julaftons känsla när man kliver in i en mc butik...har ej besökt dessa två ännu...ska bli kuligt värre...hmm undrar vilken som e störst o bäst av dem...hmm finns det en större butik i helsingborg?? Snart julafton :tomten ho ho ho!!

smacker

Skiter mest i de...
Gick med
24 May 2005
Hoj
Svart Emmaljunga CityCross -07
Dino Velvet skrev:

Ska ha ett nytt ställ & de har dom då inte på något av ställena... På Claessons finns Dainese men de vill ja ikke ha. Sen finns de inte storlekar i dom andra sorterna som passar mig. Så min slutsats är: Nej dom har inget för mig at the moment! :huvet

Lite friskt vågat att beställa & sen passar de inte.

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
The Fighter skrev:

Jag kommer förmodligen att köra upp till Bromölla den 23:e, alltså nästa fredag.
Ska på ett möte kl 13 som varar ca 1 timme.

smacker skrev:

Åk till Addemoto i Lomma, där finns ställ från under tusingen och uppåt.

da-geez

Medlem
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
2004 GSXR 1000
The Fighter skrev:

Oves är helt klart bäst! Trevlig personal och mycket saker.. Var där minst en gång i veckan när jag jobbade i den trakten..

Jag kan massa trevliga vägar däromkring så om tiden passar hänger jag gärna på!

The Fighter

Future bitch on bike!!!
Gick med
14 May 2005
Hoj
El Garto skrev:
Jag kommer förmodligen att köra upp till Bromölla den 23:e, alltså nästa fredag.
Ska på ett möte kl 13 som varar ca 1 timme.

Åk till Addemoto i Lomma, där finns ställ från under tusingen och uppåt.

Öh...skiiit det regnar stora blöta regndroppar ute...bajs...he he fatta vad dumt stora BLÖTA regn droppar...öh knas! Vet du vad det e för butik som finns i eller nära lund o vad har dom??

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Kan rekommendera Ove´s, riktigt trevlig personal och bra utbud, Claessons suger elefantballe. Mer arrogant personal finns nog bara på MC Huset i Malmö (förutom tjejen som jobbar på ovanvåningen då alltså)

Lillemans i Lund är riktigt, riktigt bra men lite dyrare än andra känns det som. Fast det går alltid att diskutera priser med dom, särskilt nu på hösten. Dessutom har dom skött mina reklamationer på ett föredömligt sätt, all heder till Lillemans för detta!

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
The Fighter skrev:
Öh...skiiit det regnar stora blöta regndroppar ute...bajs...he he fatta vad dumt stora BLÖTA regn droppar...öh knas! Vet du vad det e för butik som finns i eller nära lund o vad har dom??

Ehhh.....Addemoto i Lomma :)
Nej, jag vet inte vilken butik du menar.
Vad är du på jagen efter?

Solen skiner säkert d 23:e :) så då blir det kurviga vägar på fm till Bromölla. Hem igen vid 2-3 snåret.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0