Malmö, Hässleholm, Kristiandstad

mackie

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R1 - 07
Nu är jag här igen... men om vädret verkligen håller sig som i eftermiddag så kommer vi att ses för en runda... kl. 18 på stortorget som sagt... Barsebäck är målet... vi stannar någonstans längs vägen i fikar, så ha kontanter med för enkelhetens skull...

//Mackie
 

mackie

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R1 - 07
Taskigt väder

Det är definitivt inget direkt hojväder idag... regnat händer i luften och är allmänd irriterande... :mad: :arsele :4skrika

Så, vi skuter upp denna runda... jag smiter till gymmet istället... ska se till att jag inte får parkeringsböter denna gången... igen... :huvet så irriterande sist... har överklagat det o hoppas att de river boten...

Ha det gött!!!

//Mackie
 

gyver

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2005
Ort
Hemma
Hoj
Kawasaki z750
Jag tar gärna en ordentlig runda på söndag om vädret tillåter. Kan ni hålla er så länge??? :4skrika Eller vill ni köra tidigare??
 

mackie

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R1 - 07
gyver skrev:
Jag tar gärna en ordentlig runda på söndag om vädret tillåter. Kan ni hålla er så länge??? :4skrika Eller vill ni köra tidigare??

Om vädret tillåter så kör jag gärna tidigare, men är med på söndag... om jag inte är för sagrad av lördagens kvällsaktiviteter vill säga... hehe... :fyllisar
 

gyver

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2005
Ort
Hemma
Hoj
Kawasaki z750
mackie skrev:
Om vädret tillåter så kör jag gärna tidigare, men är med på söndag... om jag inte är för sagrad av lördagens kvällsaktiviteter vill säga... hehe... :fyllisar

Fy fan vilket kass väder det är denna veckan. Hoppas ni väder gubbarna har rätt så det börjar spricka upp och bli sol på söndag. En dag som jag för övrigt måste jobba..!! :huvet
 

Kimmse

Noll Koll
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Bara
Hoj
CBR929RR FireBlade -00
gyver skrev:
1397415 Då får vi börjar vårt eget r6 "gäng" :fyllisar Var är du ute och kör någonstans??? Runt bara/klågerup eller ??


Bara!! min hemstad :yoparty !!! jag hänger gärna på när ni ska ut nån dag är ju ett par stycken här nu ju. vad sägs om onsd nu den 19??


hade varit trevligt att träffa några nya o köra med. har en cbr 600.
 

Kimmse

Noll Koll
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Bara
Hoj
CBR929RR FireBlade -00
Bruno skrev:
2092225 www.azzazzin.com, skåneforum där vi har körningar varje torsdag :yoparty

hmm är rätt ny på SH har bara kört cross innan vet inte ritkgit ifall jag hade klarat av o hänga på er... eller är det även ok om man är....... nybörjare :rolleyes:
 

Bea88

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2013
Ort
Hässleholm
Hoj
Suzuki gsx-r 1000 K8
Hässleholm?

Hej.

Ser ni skriver mest om Malmö, ingen som vill köra runt Hässleholms trakterna? ?
 
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
push montana 3c
ja va fan!!?? hur kul är det runt malmö- platt och trist och många andra saker, nej, på bonnavischan finns det roliga vägar!! ge ett livstecken senare framåt våren- så kanske det kan köras lite i närområdet!:)

//jj
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top