Malmö samåkning

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Ja du har nog rätt, FZ1 e inte helt lämplig för körning med skjuts. Provade själv för ett par veckor sen och det kändes riktigt jobbigt.
Kawa ZZR1400 , Hayabusa .. Eller BMW igen ? :)
Vill gå ner i vikt på hojen, inte upp :)

De seriösa alternativ jag har är gamla VFR 800 (innan -01) eller en Bandit 1250.

JimboZ

wobbly dobbly
Gick med
30 Mar 2011
Hoj
CBR 1000RR -08
okej JimboZ sorry om ja fatta fel........vore jäkligt kul å få lite åkning på dom finaste vägarna....ber om ursäkt jagavaru om det infon uppfattades fel....

nämn en tid på em el dito när ni ska åka om ni kan köra lite superroads så är jag på och mötesplats mack med adress så jag vet var vi ska träffas i så fall.

MVH

Braggerman

När vi kör så utgår vi oftast från ST1 macken vid Cypressvägen/Ystadvägen. Jag är nog lite körsugen på lite bakvägar i eftermiddag.

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Vill gå ner i vikt på hojen, inte upp :)

De seriösa alternativ jag har är gamla VFR 800 (innan -01) eller en Bandit 1250.

Har provat bandit 1250, ganska skön cykel, dock lite för linjär för mig - inte så mkt UMF heller .. Varför en så pass gammal VFR ? de nyare med insprutning och V-TEC e väl ganska fina, och inte jättedyra

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Fetnice jag e på.....lyssnar av me la hotel var macken ligger...har tankat hojen om nån vill åka så bombar det fett ....mvh

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Hoj
Dajtåna trackbike
Sluta nu skriva i den här tråden att ni ska ut och åka! Blir skitlack! Sitter i Sthlm med fejset begravt i en monitor.

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Sluta nu skriva i den här tråden att ni ska ut och åka! Blir skitlack! Sitter i Sthlm med fejset begravt i en monitor.

Gick från jobbet klockan 3. Vädret idag var värt ett minus på flexkontot .. har suttit å solat i lite över en timme, men nu e det mat och sen körning ;)

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Det skulle vara kul att samlas lite fler vid fontänen utanför triangeln nån gång under festivalen, om flera är intresserade, typ 10 eller fler

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Tack för en kanontur igår.....fan najsiga roads och rätt stuk på körningen lätg på om ni ska ut idag lördag el dito......trevligt sällskap sv Jimbo å Jagavaru....Braggerman ger 5 braggisar woahhhhh

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år