Nån som är sugen på en kvällsrunda imorgon?
St1 Ystadvägen 18:45-19:00.
det har varit dålig uppslutning i år tycker jag
Är du sugen på en tur imorgon, lördag?
Avfärd kl. 13:00 från Statoil Lund södra.
Någon som vet av någon återförsäljare som säljer MAGURA BLOOD kopplingsolja i Malmö/Lund området på en söndag? (jonte har heltstängt...)
Haha, jag var ute efter samma sak idag, har ca 30 ml över om det kommer till användning. Har även en castrol dot 4 bromsvätska som JohansMC säger fungerar till magura kopplingar.
30ml räcker tyvärr inte men tack som fan ändå! hade tänkt att spola igenom helt dvs jag skall inte bara fylla på. JohansMC bör ju veta vad han pratar om trots att det står uttryckligen att det inte skall användas bromsvätska i kopplingen...känns dock lite osäkert. Får återkomma! tack för svaret!
powerglide: haha biltema har faktiskt en LHM+ hydraulvätska som jag läst eventuellt skall fungera. Har frågat i en annan tråd om det faktiskt då jag känner mig osäker. Men det är väl som allt annat dvs det är samma skit i flaskor/burkarna bara olika märken och pris
Jag påpekade det också för JohansMC att det står att man ska använda motorex fluid 75 eller magura blood men personen jag pratade med lät väldigt säker på sin sak. Pratade även med lillemans mc och de använde alltid dot 4 bromsvätska så ingen större åsikt från dem.
Helvete!!
Har någon varit ute i Häckeberga nyligen? Asfaltvägarna har blivit permanent grusvägar. När man kommer strax utanför blir det asfalt igen dock. Var på er vakt bara, kommer man från asfaltvägarna blir gruset definitivt en överraskning då det inte är skyltat.View attachment 390808View attachment 390809
Någon som skall ge sej ut på Gazz idag?
SeeYou
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag