Malmö samåkning

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
han var nog lite schysst också.. Se, alla poliser är inte elaka ..

Vi är öppna för förslag! Blir heldag för oss på cykeln där nere iaf. Hörde oss för lite med R.O.H oxå men det var svalt med svar om dom ska köra... Endast nån enstaka. Alltid bra o höra med fler vilka som brukar va ute :)

Jag kan komma ut och visa er runt lite :)

Pedro: jag kan nog komma ut en sväng i morgon efter 13 också

Last edited:

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Jag o en till utgår ifrån lund imorn och åker när det torkat upp. Turen går österut till vågar som radical riders har på sin sida. Om någon vill hänga med och kanske guida oss så får ni gärna höra av er på 070-3018992

Ses på vägarna!

PILSN

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2008
Hoj
Honda CBR 600 RR 08
Jävla as det finns.. inatt blev min hoj stulen. hade den inne på annons på blocket. självklart har dom kollat upp exakt vart jag bor och dom har då stulit min hoj efter kl.01.30 nån gång då jag kom hem vid den tidpunkten..

Om ni ser en röd/vit/svart honda cbr 600 rr rulla i malmö trakterna med ett two brothers slipon så ber jag er alla hoj förare höra av er till mig.. jag är väldigt tacksam för all info ! Tack!!!!! 0705253959

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
-03 Suzuki SV650
Jävla as det finns.. inatt blev min hoj stulen. hade den inne på annons på blocket. självklart har dom kollat upp exakt vart jag bor och dom har då stulit min hoj efter kl.01.30 nån gång då jag kom hem vid den tidpunkten..

Om ni ser en röd/vit/svart honda cbr 600 rr rulla i malmö trakterna med ett two brothers slipon så ber jag er alla hoj förare höra av er till mig.. jag är väldigt tacksam för all info ! Tack!!!!! 0705253959

Ah Shit :huvet
Håller ögon och öron öppna...

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750

Håller ögon öppna i Malmö/Vellinge regionen..

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Troligtvis stjäls de för försäljning utomlands. För några år sen var det en liga som stal bilar på beställning. De fick nya papper i Rumänien eller Moldavien (där tjänstemän svälter så de gör allt för en extra peng) och såldes vidare i Ryssland eller Baltikum.

drredbull

Maskulunist
Gick med
16 Dec 2006
Hoj
KTM 450 exc-f sixdays, 690 duke, Honda Dax.

även jag håller ögonen öppna här i malmö.

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Hoj
CBR1000RR
Nån som är sugen på körning idag? Samling 17.00 utanför Malmö i Bara på OKQ8, Ska köra strax från Kirseberg om det är nån som vill ansluta från stan.

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Någon mer härifrån som ska till SMC:s BKK på Knutstorp nu på Söndag den 24:e?
Avfärd från Malmö runt 0600.

Last edited:

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Hoj
CBR1000RR
Vi är några som ska ut och köra idag, samlas kl 13.30 på Statoil Midhem om det är fler som vill haka på.

:banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Men attans. Jag drog iväg redan vid 10. Är det ingen action här förrän efter lunch på dagarna? :gnissla:trött

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Jag lär ha tid.

Edit: Sorry. Återkommer kring lunch när folk på forumet vaknat :D

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...