Malmö samåkning

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Tja. Ingen som vill ut och gasa lite idag i detta kalasväder?
Förslag: Statoil Jägersro kl 14:00?
Skriv om ni tänker dyka upp...

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
jag har trädgårdsarbete under dagen idag. köra till tippen, spruta bekämpningsmedel, lite sånt smått å gott.

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
tss .. jag förbereder inför införskaffande av CBR1000RR ;) måste visa hur duktig jag e ju, och att jag förtjänar det.

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
tss .. jag förbereder inför införskaffande av CBR1000RR ;) måste visa hur duktig jag e ju, och att jag förtjänar det.

Hehe, bäst och ta på de gröna hanskarna och gå ut och plocka ogräs, ska skänka en tanke på dig och din CBR1000RR när jag klär på mig stället om en halvtimme :hihi

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Henriksson, hur blir det? Kör du till Malmö eller? Jag bor själv i Lund, kanske kan mötas upp här nånstans? Max vid Nova, Lund?
Jag kan annars köra till Eslöv men hittar lite dåligt, vet inte exakt var Statoil Eslöv ligger.
Let me know.

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
Henriksson, hur blir det? Kör du till Malmö eller? Jag bor själv i Lund, kanske kan mötas upp här nånstans? Max vid Nova, Lund?
Jag kan annars köra till Eslöv men hittar lite dåligt, vet inte exakt var Statoil Eslöv ligger.
Let me know.

Ta motorvägen, av Gårdstånga, sen mot Eslöv typ tredje höger/avfarten från rondellen.. Sen är det raka vägen tills nästa rondell, där ser du Statoil på vänstersidan!

J_H

Hakuna Matata
Gick med
28 May 2009
Hoj
Yamaha R6-00
Är det bara att hänga på?

Tjena.
Är inne på min första säsong och har kört ensam nu i ett par månader. Tänkte att det skulle vara kul att köra tillsammans med några andra för att få inspiration till nya vägar och för att det verkar kul. Frågan är vad ni brukar hålla för tempo och om en gröngöling som jag kan hänga med?
Är det bara att dyka upp på samlingsplatserna?
/ Jonas

izor

Guest
Tjena.
Är inne på min första säsong och har kört ensam nu i ett par månader. Tänkte att det skulle vara kul att köra tillsammans med några andra för att få inspiration till nya vägar och för att det verkar kul. Frågan är vad ni brukar hålla för tempo och om en gröngöling som jag kan hänga med?
/ Jonas

Tempot varierar en del men oavsett så väntar vi alltid in alla med jämna mellanrum:tummenupp

Och ja de e bara o dyka upp på samlingsplatserna o snacka skit:yoparty:yoparty

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
lite i sista minuten men:

Samling: Statoil S-torp kl.19
Runda: Häckerberga Ring
Avslut: Bad i Tvedöra

BE THERE!!!!

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Tjena.
/ Jonas

ja det e bara att dyka upp. men varför köpte du en R6:a om du ska hålla lågt tempo ? ;)

J_H

Hakuna Matata
Gick med
28 May 2009
Hoj
Yamaha R6-00
ja det e bara att dyka upp. men varför köpte du en R6:a om du ska hålla lågt tempo ? ;)

Haha:). Jag köpte R6:an för att jag gillar att köra fort men med tanke på att jag är mer grön än de flesta av er så är det ju högst troligt att ni har högre tempo än mig. Men bättre att jag begränsar hojen än att hojen begränsar mig...:tummenupp

Men det låter ju fint annars att bara dyka upp, kommer såsmåningom

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Haha:). Jag köpte R6:an för att jag gillar att köra fort men med tanke på att jag är mer grön än de flesta av er så är det ju högst troligt att ni har högre tempo än mig. Men bättre att jag begränsar hojen än att hojen begränsar mig...:tummenupp

Men det låter ju fint annars att bara dyka upp, kommer såsmåningom

vi kan ju köra en provrunda i morgon kväll kanske ? Tror att det finns åtminstone en till som hakar på. Ruffryder ?

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
vi kan ju köra en provrunda i morgon kväll kanske ? Tror att det finns åtminstone en till som hakar på. Ruffryder ?

Är det ok om man hänger på där? Börjar också tråka ut mig med ensam rundor i häckeberga och sjöbo! Samt många andra roliga vägar ja hittat med tiden :D

Är det ok om man hänger på där? Börjar också tråka ut mig med ensam rundor i häckeberga och sjöbo! Samt många andra roliga vägar ja hittat med tiden :D

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...