RuffRyder
RIP Nino aka Lion
Tja. Ingen som vill ut och gasa lite idag i detta kalasväder?
Förslag: Statoil Jägersro kl 14:00?
Skriv om ni tänker dyka upp...
Tja. Ingen som vill ut och gasa lite idag i detta kalasväder?
jag har trädgårdsarbete under dagen idag. köra till tippen, spruta bekämpningsmedel, lite sånt smått å gott.
tss .. jag förbereder inför införskaffande av CBR1000RR måste visa hur duktig jag e ju, och att jag förtjänar det.
Henriksson, hur blir det? Kör du till Malmö eller? Jag bor själv i Lund, kanske kan mötas upp här nånstans? Max vid Nova, Lund?
Jag kan annars köra till Eslöv men hittar lite dåligt, vet inte exakt var Statoil Eslöv ligger.
Let me know.
Tjena.
Är inne på min första säsong och har kört ensam nu i ett par månader. Tänkte att det skulle vara kul att köra tillsammans med några andra för att få inspiration till nya vägar och för att det verkar kul. Frågan är vad ni brukar hålla för tempo och om en gröngöling som jag kan hänga med?
Är det bara att dyka upp på samlingsplatserna?
/ Jonas
Tempot varierar en del men oavsett så väntar vi alltid in alla med jämna mellanrum
Och ja de e bara o dyka upp på samlingsplatserna o snacka skit
Tjena.
Är inne på min första säsong och har kört ensam nu i ett par månader. Tänkte att det skulle vara kul att köra tillsammans med några andra för att få inspiration till nya vägar och för att det verkar kul. Frågan är vad ni brukar hålla för tempo och om en gröngöling som jag kan hänga med?
Är det bara att dyka upp på samlingsplatserna?
/ Jonas
Är inne på min första säsong och har kört ensam nu i ett par månader.
ja det e bara att dyka upp. men varför köpte du en R6:a om du ska hålla lågt tempo ?
Dig har vi väntat länge på nu...
Du är bara ute och poserar och äter glass
Haha. Jag köpte R6:an för att jag gillar att köra fort men med tanke på att jag är mer grön än de flesta av er så är det ju högst troligt att ni har högre tempo än mig. Men bättre att jag begränsar hojen än att hojen begränsar mig...
Men det låter ju fint annars att bara dyka upp, kommer såsmåningom
vi kan ju köra en provrunda i morgon kväll kanske ? Tror att det finns åtminstone en till som hakar på. Ruffryder ?
vi kan ju köra en provrunda i morgon kväll kanske ? Tror att det finns åtminstone en till som hakar på. Ruffryder ?
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|