jag tänkte sticka dit och titta och titta, har inte hunnit registrera mig. ska du köra ?
Japp. Ska köra. Ska du haka på dit?
jag tänkte sticka dit och titta och titta, har inte hunnit registrera mig. ska du köra ?
Jag har garage hos en annan fastighetsägare (Heimstaden) än vad jag själv har för min lägenhet.vet tyvärr inte om man måste bo hos mkb för att få parkera i deras garage,
vet inte riktigt hur det funkar men MKB har ju garage lite runtomkring och tycker dom har helt ok priser. men vet tyvärr inte om man måste bo hos mkb för att få parkera i deras garage, vilket jag inte tror men man vet aldrig. gå in på www.mkbfastigheter.se och kolla vad där står.
Jag har garage hos en annan fastighetsägare (Heimstaden) än vad jag själv har för min lägenhet.
Finns det ingen kö till garaget så bör det fungera.
Tack för tipset! Ska bo hos MKB och har redan sökt en garageplats hos dem, det står att det är ledigt men jag har inte hört nåt.. Ska ringa dem.
Och heimstaden ska jag också kolla upp!
andra kanske också är intresserade av att Shurgard på Lundavägen har mc-förvaring i små boxar
Den är redan nedplockad. Dock ganska brutalt och plötsligt efter min vurpa.du måste nog skruva av en hel del på din blåval..
Nu tänkte jag ju byta upp migVarför inte en VFR eller en Sprint ST?
Jag har ett par nummer av Motorrad där de testar den om du är intresserad.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|