aha, uppdatering 2007 , det visste jag inte. 0,6L/milen låter skitbra. Jasså, har de höjt din premie, vad surt. Jag får premiehöjning till 2011, lite över 3k. frågan är vad man ska göra.. Bilsport-mc har infört det systemet med antal körkortår, och då ligger jag inte så bra till
Räknar ni verkligen förbrukning på er hoj?
jag har stenkoll på vad bilen drar men har aldrig tänkt tanken med hojjen, är jag enssam om det?
Jag har hyfsad koll på min
Långkörning ca 0,5 l/mil
Blandad körning ca ca 0,6 - 1.0 l/mil
Inte för att det spelar någon roll vad den drar, lyxnöje rent utsagt så bensinen är småpengar i jämförelse med försäkring och inte minst sagt Ducatis service priser.
Firmabilen (som är den enda bil jag har) drar stenhårt 0,9 l/mil men det är med 70% stadstrafik
Skitfint väder, när kör ni????...wroooooooooom. Kanske kan låna brossans gamla ducati 900 lite från o till under sommaren...63hk!!??? går som en skollad ekorre!
Nä nu blirre revben!
Räknar ni verkligen förbrukning på er hoj?
jag har stenkoll på vad bilen drar men har aldrig tänkt tanken med hojjen, är jag enssam om det?
Jag har koll eftersom det är mitt primära transportmedel om det inte regnar eller snöar. Tankar du då var 17:e mil i stället för var 27:e så känns det snabbt
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |