Man blir bara ledsen...

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
... när folk sabbar ens saker, inte för att dom ska ha nytta av det utan att jag ska vara utan det! Någon idiot har roat sig med att skära upp mc'ns regnskydd. Som tur det var att han inte skadat hojen men det är ju surt ändå. Vad ska man säga till såna människor?!?!?! :( :( :(

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Surt :mad:
Och någon hade tryckt till framrutan på vår dampbuss, så nu är det en rejäl spricka över passagerarsidan, som om det inte var nog att fixa på den efter de stal den sist..
Surt :mad:

s9d8as0vjk

Guest
Var glad att du har hojen kvar ... lär ju varit någon som varit sugen på ny hoj som kikat under regnskyddet.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Snabbe_jag skrev:
Helt j-vla otroligt alltså att man inte kan få ha något ifred...

Visste inte att Dampbussen kommit tillrätta..

Den kom faktiskt tillbaka rätt fort, stor och ful buss hittas ju rätt lätt :) Inte så mycket sabbat i den, förutom dörrlås, tändning/rattlås. Har ju precis fixat det när någon smäller in rutan.

Fattar inte nöjet med att skära sönder någons regnskydd, eller trycka rutan på en buss..

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
oFFkeFF skrev:
Den kom faktiskt tillbaka rätt fort, stor och ful buss hittas ju rätt lätt :) Inte så mycket sabbat i den, förutom dörrlås, tändning/rattlås. Har ju precis fixat det när någon smäller in rutan.

Fattar inte nöjet med att skära sönder någons regnskydd, eller trycka rutan på en buss..

Folk è idioter som som Rallygänget sjöng....

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
oFFkeFF skrev:

Hm. kanske skulle sluta låsa den? :D

craze

Allmänt keffo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R, BMW R1200GS Adventure, Yamaha Neos, Trampcykel
oFFkeFF skrev:
Finns väl en plan på det, men jag tror banditerna är för dumma för att en kolla det :D
Det stämmer!
Jag slutade låsa bakluckan på en bil jag hade för några år sen efter att ha fått den uppbruten två gånger.
Tror ni inte att någon pundare tryckt in en skruvmejsel i låset och dragit runt det med en skiftnyckel ändå?
Jorå, självklart! Han kom inte in i bilen eftersom låset nu var helt fastdraget, och samma sak gällde mig. Det var ett helvete att borra upp låset sen :mad:

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
T509 skrev:
... när folk sabbar ens saker, inte för att dom ska ha nytta av det utan att jag ska vara utan det! Någon idiot har roat sig med att skära upp mc'ns regnskydd. Som tur det var att han inte skadat hojen men det är ju surt ändå. Vad ska man säga till såna människor?!?!?! :( :( :(

Trist :(, man blir så förbannad på sådana typer som inte kan låta någonting vara ifred :mad: . Men det var ju tur att de inte rörde hojen!

[OT-mode på]

Vet du föressten om det blir något gazzande på onsdag igen? :hej

[OT-mode av]

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
T509 skrev:

lätt hjärnskadad kille! Vaför lyfte han inte bara på regnskyddet och kollade på hojen om han nu funderade på att sno den???? idiot!

Henken

Guest
Det värsta är att man inte kan göra nåt åt saken heller. Sakerna är pajj/minskat i värde och man vet inte vem som gjort det.

Jag vill VERKLIGEN komma på nån med att repa min bil (igen).
Vad hittar de på för jävulskap med motorcyklar då? Välter?

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa