Man blir så arg så att man blir förbannad!!

Herman_

Fullt ös, medvetslös
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
Ktm 125 exc -07
Du är inte ensam om att ha maximal otur vid uppkörningen.

Försök ett:
Klarade garagesväng perfekt, konbana perfekt, inbromsning 50km/h perfekt, 70km/h perfekt sen var det slut. Hojens koppling var helt slut så hojen kom inte upp i 90 km/h. Fick inte fortsätta uppkörningen.

lustigt:va när jag körde upp för a1 så körde vi den där honda xr125 och dengick ju inte ens i 90 så man fick gasa så mycket man kunde o sen sa dom inget om det :tungan

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Må så vara men det finns många mer hojar som rullar ute på vägarna som är olagligare än vad den jag lånade var. Som t.ex de som inte har någon reg.plåt eller effekthöjande delar som kräver en ny reg besiktning. :rolleyes:

På MINA fordon jag haft har det varit lagliga däck iaf och stressbyta ett däck på en annans mc och få han till att betala det är inte alltid den lättaste uppgiften man kan ha. :näsblod

Men skitsamma nu är de som det är.

Nej men dom får knappast göra uppkörningar heller, eller hur?

aegaren

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
Aprilia sxv550 -07
lustigt:va när jag körde upp för a1 så körde vi den där honda xr125 och dengick ju inte ens i 90 så man fick gasa så mycket man kunde o sen sa dom inget om det :tungan

Jag har en crm och han jag gjorde uppkörningen för sa att vi borde kolla upp effekten på den för han tyckte att den va aldeles för vass:D Men den är strypt till 9kw å allt. Jag visade han strypbrckan i insuget men han sa att nån hade borrat eller nås sånt i det :3freak men men :va

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Jag har en crm och han jag gjorde uppkörningen för sa att vi borde kolla upp effekten på den för han tyckte att den va aldeles för vass:D Men den är strypt till 9kw å allt. Jag visade han strypbrckan i insuget men han sa att nån hade borrat eller nås sånt i det :3freak men men :va

Fick du göra uppkörningen och isåfall, klarade du den?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy