Zinik
Kaizen
Fan skitsam om han vart bra el inte jämför man brudarna mot han vart väl dom skitsnygga!? Lätt att få brudar om man åker gixxer el?!=)
Det kanske var övningstillfälle? eller så hade han inte höga krav på sig själv att lyckas bättre i och med att han trots allt lade ut filmen på nätet, annars hade han säkerligen väntat ett tag till och lagt ut en fulländad scen istället. Kul idé iaf.
Med tanke på att dom hade fixat tjejer med olika outfits, kamera med stativ, fotograf med bra kamera m.m så tycker man ju iafl han borde klara av att göra en okey stoppie även om han inte lyckas med pussen, vilket han inte ens klara!
Då tycker ja han väl borde träna på det först o fixa brudarna o allt sen? haha
Ja. Absolut. Enig.
Nae och om jag bromsar med frambromsen så lär det ju snarare bli hångel i diket än en puss så vi lägger ner det.
försöker du säga mig nåt?
Dom är inte rädda för att bli påkörda, utan det är ju hans utseende som gör att dom stoppar fram händerna som skydd...
Faan din jävel du hann ju före
Va stoppie med puss e väl lite keff - Jag brukar snabbt parkera springa fram jucka lite mot benet samt slicka tjejen på halsen.....
Läsarna undanbedes dessa detaljer, vi vill inte läsa om när du "jobbar på resten" du är en äcklig gubbeSatan... lång näsa har jag redan - nu får man jobba på resten
Moahaha
Va stoppie med puss e väl lite keff - Jag brukar snabbt parkera springa fram jucka lite mot benet samt slicka tjejen på halsen.....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|