Manifestation på Anderstorp Raceway!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Lördagen den 23 januari har Anderstorp Samhällsförening en manifestation för att visa politiker och media det stora stöd som motorbanan har. Man kommer kl 13.00 att inleda en kortege runt banan i 30 km/h, där man har som mål att få in 500 bilar på banan samtidigt. TV, tidningar och radio är inbjudna för att dokumentera evenemanget. Hjälp till att överträffa målsättningen om 500 bilar! Sprid detta till alla som kan tänkas ta sej till Anderstorp och köra några varv, till stöd för motorbanans överlevnad! Det kostar inget att vara med och hjälpa till!

Glöm inte bort att skriva på uppropet, snart 6000 underskrifter! http://upprop.nu/ZHNC

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Fantastiskt kul att se att vi nu är uppe i 6821 namn på uppropet! Om bara en tredjedel av dessa kommer på manifestationen blir det succé!

BrutalMC

Gamling
Gick med
9 Aug 2007
Hoj
Ett par udda V-twin streetfighters... Å mer blir det!
Skall verkligen försöka att komma!!! Gör inget om man kommer med flera bilar, va?

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Bra iniativ. Visste inte ens att de var snack om att lägga ner a-torp?
Jag skriver under såklart men kommer inte kunna vara där. E ju en bit från stockholm..

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Kommer, bara för att kunna säga i efterhand att man lagt några varv på Anderstorp med vår Clio :tummenupp
/Per

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Fantastiskt kul att se att vi nu är uppe i 6821 namn på uppropet! Om bara en tredjedel av dessa kommer på manifestationen blir det succé!

Säkert en del som skrivit på som tycker det är bra med motorsport anläggningar och evenemang i Sverige men som inte bor i närheten av Anderstorp och inte kommer att komma.

Säkert några tramsunderskrifter också (Det är ju trotts allt Internet :rolleyes:).

Du får nog vara glad om en tiondel kommer. Fast nu med över 9000 underskrifter så hade en tiondel inte varit så illa.

Efter att ha kollat på eniro så ser jag att jag faktiskt inte har såå långt dit (Nennesmovägen, ANDERSTORP, GISLAVED).
Om man hade varit välkommen med hoj och du hade kunnat garantera minst 15 grader (plusgrader :gnissla) så hade jag faktiskt kunna åka dit.

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
Fan jobbar. Hade mer än gärna dykt upp.

Det får inte hända att de lägger ner en bana till i sverige.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Kanon att du slåss för banan Stefan, och helt underbart att byggden verkar stå upp för den också! :Bugar Tyvärr bor jag lite för långt bort för att det ska vara mödan värt att komma (lathet kanske, men 90 mil är 90 mil, må jag inte behöva ångra det!), men jag pushar på alla jag kan för att dom ska skriva på för banan istället :)

Edit: Nu har jag mailat ut till hojklubben om det här också!

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...