hållundan skrev:Killen jobbar på SKF, inte alls långt ifrån min lina.. Jävligt schysst snubbe. Finfina bilar har han också!
Jo fan, hur får han råd med allt detta?
Lönen på SKF bör väl inte vara kanon, eller?
hållundan skrev:Killen jobbar på SKF, inte alls långt ifrån min lina.. Jävligt schysst snubbe. Finfina bilar har han också!
carsam skrev:Sitter det inte 16v motor i 318is -89 med 140 hk? Fint med e30, min 325 ix är en kunglig vinterbil.
Skojar du min dojja eller?H4 skrev:Jo fan, hur får han råd med allt detta?
Lönen på SKF bör väl inte vara kanon, eller?
Å fan!Rigge skrev:Därför att en Volvo är framhjulsdriven och har inte en fläskig sexa! Den på filmen är ingen 318 begriper du väl???
sandstream skrev:Å fan!
Då kanske herr bilexperten kan ringa till Volvo och säg åt dem att ta bort texten AWD från ett par modeller
Mavve skrev:Ni e konstiga som vill ha sånna skurhinkar till bilar.
Här är en BIL, en manlig sådan.... om ni måste ha en trång liten jävel.
Gick inte att ladda upp, lägger den som länk.
Rigge skrev:Fjortislack och raggarpipor men annars schysst!
Nisse Järnet skrev:Finns många balla beemers, Ticcos, Limmets, Bäckis, Ärtan, Jakan, Hammarström, Kilander osv.
Bild och film på Kilanders E30: (875HK 1263Nm)
http://kilander-racing.se/movies/kilander.wmv
P-E skrev:Om någon ändå kunde göra så med min bil. Typ Pimp my ride, fast prestanda istället för utseende, skulle vilja ha, Sparco stolar, nya bromsar, fram och bak Ny och hel topp, lacka om bilen och fixa den lilla rosten som finns. Öppet filter, trimchip, avgassystem och en fin stero. Sen skulle jag varit glad.
Nej, Herr bilexpert. Jag är fullt medveten om att den gamla S40:n inte finns med fyrhjulsdrift.Rigge skrev:Ok... så du menar att en "typ en S40 T4" som han pratade om är fyrhjulsdriven herr nogranntrådläsare?
sandstream skrev:Nej, Herr bilexpert. Jag är fullt medveten om att den gamla S40:n inte finns med fyrhjulsdrift.
Du skrev dock, citat "en Volvo är framhjulsdriven".
Korrekt hade varit att skriva "den Volvon/modellen är framhjulsdriven".
Muskedunder skrev:Hur mycket mer effekt/vrid kan man med säkerhet mosa upp en gammal sugmotor i innan kopplingen börjar säga ifrån? Lägg till en tryckplatta, heavy duty-lamell och starkare fjädrar i listan för att vara på säkra sidan. När du ändå är i farten kan du lika gärna smälla på en beggad turbin från blocket
Vid överladdning och allmän toktrimning av bilar spelar uppbytet av bromsar större roll än de flesta vill tro. Det går inte att kontrollerat bromsa ner min Escort från 160 km/h, jag trodde nånting punkterat bromsrören när jag av den anledningen missade högersvängen till mitt hemkvarter. Det blev till att backa tillbaka
Skulle han bara få mer grepp på sulorna blir det nog hög 10aNisse Järnet skrev:Finns många balla beemers, Ticcos, Limmets, Bäckis, Ärtan, Jakan, Hammarström, Kilander osv.
Bild och film på Kilanders E30: (875HK 1263Nm)
http://kilander-racing.se/movies/kilander.wmv
P-E skrev:Inte för 30hk mer, helt onödigt. hade det varit 100+ mer så kanske..
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail
En dröm sedan många år har ... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Foto: LEON Transportstyr... |
|
Aprilia RSV4 X ex3ma
Aprilia har presenterat RSV... |
|
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |