Eftersom varannan människa numera har skägg borde vi kunna delge varandra en hel del bra tips och trix.
Ni som är stolta över ert skägg bör delge oss andra. Hjälp till att visa hur det riktigaste sporthojsskägget ser ut. Kanske en om röstning om ett tag, så alla som vill kan vara med?
Här är några tips och råd från mig.
Min fråga till kollektivet är, hur håller man det mellan 3-5cm långt på ett bra sätt?
Ni som är stolta över ert skägg bör delge oss andra. Hjälp till att visa hur det riktigaste sporthojsskägget ser ut. Kanske en om röstning om ett tag, så alla som vill kan vara med?
Här är några tips och råd från mig.
- Om du har torr hud och svårigheter med att smörja huden för skägget är ivägen. Använd babyolja i duschen. Massera in som schampo. Blir även fin lyster sen.
- För att slippa den värsta lodis-looken, se till att det är lite kortare i "kanterna". Vid öronen, halsen och runt munnen. Att korta lite i utsidorna får det att bli aningens mer ordnat. Tar bara några sekunder.
Min fråga till kollektivet är, hur håller man det mellan 3-5cm långt på ett bra sätt?
Last edited: