Det är ju hans "åkaochtvättahojenmundering" fast masken var nog ny=)TinaTjejen skrev:Men varför körde han i Blåkläder och gummistövlar? Den hajjade inte jag
vaförnått?Lucky Luke skrev:Det är ju hans "åkaochtvättahojenmundering" fast masken var nog ny=)
TinaTjejen skrev:Men varför körde han i Blåkläder och gummistövlar? Den hajjade inte jag
Men Blåkläder är inte snyggt De är för bönder och snickareBLUERIDER skrev:Blått är snyggt
Såg ut som sånna man får på Nordpost för 200:-beelsebub skrev:Det finns ju en liten djävul i oss alla..........vare sig vi vill eller inte
Å till tinatjenjen vill jag bara upplysa om att det är ett par norrländska grussprättarmcboots av senast snitt! knottriga, kolfiber och titanium hålfotsinlägg, justerbarbar skaftvidd med kevlaromspunna snören. Ytbehandlat racegummi i sulan och brittish racinggrön färg med en tvåtonshalvmatt analininfärgade läderdetaljer.
Om intresse finns för att införskaffa dessa dyrgripar, kontakta då mig. Billiga är dom inte! Men relativt sällsynta.
Krama varandra i trafiken!
Köp dom då! Du vill väl inte ligga efter i den extremt modemedvetna MC-världen?TinaTjejen skrev:Såg ut som sånna man får på Nordpost för 200:-
JoS skrev:Köp dom då! Du vill väl inte ligga efter i den extremt modemedvetna MC-världen?
Är du riktigt snabb är det bara du (fast dom är fake) och Beelsebub (med riktiga) som har sådana ett kort tag innan vi andra mer konservativa köpt våra egna.
ReDan skrev:Äh, Kan juh inte vara gummistövlar när vi pratar om racinggrön färg väll?!?
TinaTjejen skrev:Men Blåkläder är inte snyggt De är för bönder och snickare
BLUERIDER skrev:Näe det är sant att BLÅKLÄDER inte är snyggt men
BLÅA Kläder och blååååååååååååååååå funkar ju
alltid förutom på Belsebub förstås då.......
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |