Mans språket guide

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Gustav1 skrev:
Roande att vara ivägen?
Herrejävlar....flygande fjärrkontroller och vasar..helt livsfarligt ju.

fjärrkontroller kanske.. men vasar!?
I en ungkarlslya?*garv*

(nej, vi BOR inte ihop)

Jag har sett matrix faktiskt, mej träffar man inte med några fjärrkontroller. (och nån AV och PÅ knapp finns inte heller) :D

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Av- och påknapp hade ju varit väldans praktiskt på tjejer annars. Bara att ställa henne i ett hörn tills nöden faller på. :rodnar

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Haha, det här var roligt att läsa.

Om jag ska komma och förstöra lite så tror jag att precis som tjejer ibland tar på sin nån slags "dum blondin"-roll, så tar killar på sig den där intetförstående och oljaluktande "karla-karlsrollen" (den grottmänniskoaktiga med yxan i näven, kvinnan ska va vad spisen osv...).

Och på samma sätt som vi män egentligen inte uppskattar "dumma blondiner" (inte i längden iaf...), så tror jag jag att vi samtidigt tvingar på oss själva nån slags "karla-karl"-roll som egentligen inte går hem särskilt bra hos tjejerna heller när allt kommer till kritan...

Hmm, blev det mkt på en gång? Fan, jag är ju psykolog nästan :D

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
berggren_martin skrev:
Haha, det här var roligt att läsa.
Om jag ska komma och förstöra lite så tror jag att precis som tjejer ibland tar på sin nån slags "dum blondin"-roll, så tar killar på sig den där intetförstående och oljaluktande "karla-karlsrollen" (den grottmänniskoaktiga med yxan i näven, kvinnan ska va vad spisen osv...).
Och på samma sätt som vi män egentligen inte uppskattar "dumma blondiner" (inte i längden iaf...), så tror jag jag att vi samtidigt tvingar på oss själva nån slags "karla-karl"-roll som egentligen inte går hem särskilt bra hos tjejerna heller när allt kommer till kritan...
Hmm, blev det mkt på en gång? Fan, jag är ju psykolog nästan :D

Killar får gärna hålla på med hojar och gud vet allt. Men lite intelligens och ömhet skadar ju aldrig. Det finns ju de som kliver i karlakarl overall när de kommer i målbrottet. Och sedan glömmer de bort att ta av sig den, resten av livet. Som du säger, de är ingen höjdare, dom killarna.

Jag har dock själv håvat in ett mkt fint exemplar av kille. Han har ALLT jag någonsin velat att en kille ska ha :kär . punkt slut
:tummenupp

Psykolog ja.. när slutar du din utbildning? ;)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Tinatjejen skrev:
Psykolog ja.. när slutar du din utbildning? ;)

Ånej, jag håller mig till de naturvetenskapliga och tekniska ämnena numera :).

fast jag har faktiskt läst 20p psykologi

/Martin

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...