Mantorp 2 maj Bilder

nc35

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Surahammar
Hoj
Yamaha R6 -04 RR
bilder på en vit o svart R6.a ?? vitt berikställ o agv hjälm i licensgruppen
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Underlättar om du berättar vilka kännetecken ditt ekipage har...
Förstås :huvet borde jag förstått.

Vit/blå Suzuki 1000 K6, Spyke skinnställ och AGV hjälm som det står RACING mitt uppepå, körde i snabb grupp. (Såg att det fanns flera vit/blåa fast ingen av dessa är jag)
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Snygga bilder, bra jobbat! Var det inte en jäkla massa fotografer överallt? Vill ha mer bilder på mig själv :rolleyes:
/Mattias

Here you go

ducce1.jpg


ducce2.jpg
 

abs

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2007
Ort
Norge
Hoj
2008, Yamaha R1
Noen bilder av Hvit '08 R1 med startnr 28 i lisengruppen med en gammel norrbagge iført rød/hvit/svart skinndress og rød/svart Shoei hjelm? :va
 

abs

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2007
Ort
Norge
Hoj
2008, Yamaha R1
Tyvärr...ingen bild på dig....är det din kompis som har nr 64?? honom finns det bilder på.

Nei, mine kompiser hadde nr 83 og uten nr. Begge på hvite '08 R1 med røde Yamaha striper på sidene og sort underkåpe (som min). Begge med sort skinndress.
 

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Bra bilder:tummenupp hoppas att fler lägger i någe, jag la in nåra på den andra tråden...
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Kanonfina bilder! Verkligen. Är dom tagna med D300:an och stjärnkikarobjektivet jag såg på banan :) ?


Ingen bild på en röd Ducati Hypermotard :gnissla
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Kanonfina bilder! Verkligen. Är dom tagna med D300:an och stjärnkikarobjektivet jag såg på banan :) ?


Ingen bild på en röd Ducati Hypermotard :gnissla

Hejsan,
Bilderna är tagna med Nikon D300 + Nikon AF-S 70-200VR /2,8..dvs det sötisen släpade runt på banan, enjoy.

Jag skall leta mer bilder åt alla när inspirationen infinner sig...vi fotade hundar på på lördagen och söndagen också så det är nästan 1800 bilder i omlopp just nu. Ta bilder är en baggis...det är allt efterarbete som tar tid...

Vore kul om någon skrev:
F-n va kul med bra bilder, hittar du någon bra på mig och mailar så sätter jag gärna in 50-100:- på ditt konto...för jag vet att utrustning kostar pengar och din tid också är värd något.

Men icke...bara en massa requests. Vilket iofs är kul...för det är kul att ta bilder...men det tar sån satans tid med allt letande.....

Jag e inte bitter:D
 

Stark

Smokers smile wider and ride faster
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2005 GSXR1000, HQV701 Supermoto
foto

Hejsan,
Bilderna är tagna med Nikon D300 + Nikon AF-S 70-200VR /2,8..dvs det sötisen släpade runt på banan, enjoy.

Jag skall leta mer bilder åt alla när inspirationen infinner sig...vi fotade hundar på på lördagen och söndagen också så det är nästan 1800 bilder i omlopp just nu. Ta bilder är en baggis...det är allt efterarbete som tar tid...

Vore kul om någon skrev:
F-n va kul med bra bilder, hittar du någon bra på mig och mailar så sätter jag gärna in 50-100:- på ditt konto...för jag vet att utrustning kostar pengar och din tid också är värd något.

Men icke...bara en massa requests. Vilket iofs är kul...för det är kul att ta bilder...men det tar sån satans tid med allt letande.....



Jag e inte bitter:D
Hej!

Ni har tagit fina bilder och finns det bilder på mig så har jag inget emot att pröjsa lite. Jag har en svart/vit gsxr1000-K5 188 på kåpan, kör med svart ställ och gul hjälm.
mvh/thomas
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Hej!

Ni har tagit fina bilder och finns det bilder på mig så har jag inget emot att pröjsa lite. Jag har en svart/vit gsxr1000-K5 188 på kåpan, kör med svart ställ och gul hjälm.
mvh/thomas

Skall kika i arkivet när jag kommer hem...PMá din mailadress så får du lite större bilder + kontonummer om jag hittar något bra:tummenupp
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Ett tips vid request´s....många kör mer eller mindre likadana hojar...

Before::mad:
blå r1 (vadå.??..98-01 eller 02-03 eller....osv)med grå/svart ställ och svart hjälm = 6 st olika ekipage (typ)

After::)
Blå R1-04 med Arrow slip-on, gula fälgstripes.
Svart hjälm, vita handskar grå svart hjälm.

Rejsputtar med nummer är ju gudasmidigt.
Vit/röd R1-07 med nummer 69 = super smidigt:tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top