Mantorp 2 maj Bilder

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
F-n va kul med bra bilder, hittar du någon bra på mig och mailar så sätter jag gärna in 50-100:- på ditt konto...för jag vet att utrustning kostar pengar och din tid också är värd något.






(Jag skall ordna en kamera till gotland hoppas jag. Låt oss skapa en kartell!)


ps - @dr bike, jag har en finfin skiva med orginalbilder till dig. När är du ute och åker?
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Hejsan,
Bilderna är tagna med Nikon D300 + Nikon AF-S 70-200VR /2,8..dvs det sötisen släpade runt på banan, enjoy.

Jag skall leta mer bilder åt alla när inspirationen infinner sig...vi fotade hundar på på lördagen och söndagen också så det är nästan 1800 bilder i omlopp just nu. Ta bilder är en baggis...det är allt efterarbete som tar tid...

Vore kul om någon skrev:
F-n va kul med bra bilder, hittar du någon bra på mig och mailar så sätter jag gärna in 50-100:- på ditt konto...för jag vet att utrustning kostar pengar och din tid också är värd något.

Men icke...bara en massa requests. Vilket iofs är kul...för det är kul att ta bilder...men det tar sån satans tid med allt letande.....

Jag e inte bitter:D

Det finns ingen möjlighet att lägga ut alla bilderna på någon sajt i miniformat så kan folk själva kolla?
Både du och Trinity fottar görsnygga bilder och det är inte fel att ta betalt det är bara entreprenörsanda :tummenupp men att folk ska komma själva och säga att dom betalar kommer nog aldrig att hända.
 

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
..
Jag kunde ha betalat, nu vart jag bara hånad och min hoj smädad när bilderna kom upp = inge pröjs. ;)
 

Jennylu

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2007
Ort
Malmköping
Hoj
Yamaha R6
Absolut!

Det finns ingen möjlighet att lägga ut alla bilderna på någon sajt i miniformat så kan folk själva kolla?
Både du och Trinity fottar görsnygga bilder och det är inte fel att ta betalt det är bara entreprenörsanda :tummenupp men att folk ska komma själva och säga att dom betalar kommer nog aldrig att hända.

DET tycker jag oxå är en toppenidé! Klart man ska ta betalt för sina bilder.
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Triggerhappy triggerhappy.... woohoo

Brassa ner alla bilder högupplösta på en CD och kom över till oss på kaffe så ska vi lägga upp alla bilderna i ett album på nätet.
Se så.. raus raus..

/Nitrous
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Hejsan,
Bilderna är tagna med Nikon D300 + Nikon AF-S 70-200VR /2,8..dvs det sötisen släpade runt på banan, enjoy.

Jag skall leta mer bilder åt alla när inspirationen infinner sig...vi fotade hundar på på lördagen och söndagen också så det är nästan 1800 bilder i omlopp just nu. Ta bilder är en baggis...det är allt efterarbete som tar tid...

Vore kul om någon skrev:
F-n va kul med bra bilder, hittar du någon bra på mig och mailar så sätter jag gärna in 50-100:- på ditt konto...för jag vet att utrustning kostar pengar och din tid också är värd något.

Men icke...bara en massa requests. Vilket iofs är kul...för det är kul att ta bilder...men det tar sån satans tid med allt letande.....

Jag e inte bitter:D

Så är det! Plåtar en hel del själv och det är otroligt tidskrävande att gå igenom alla bilder i efterhand.

Kameror och objektiv kostar fläsk.
Min gissning är att alla requests och så kommer dels för att folk är linslusar (inkl undertecknad) och att ni redan la upp så många "gratiskort".

Jag tror absolut att folk skulle vara villiga att betala för dom fina bilderna men då måste ni säga det också ;)
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Så är det! Plåtar en hel del själv och det är otroligt tidskrävande att gå igenom alla bilder i efterhand.

Kameror och objektiv kostar fläsk.
Min gissning är att alla requests och så kommer dels för att folk är linslusar (inkl undertecknad) och att ni redan la upp så många "gratiskort".

Jag tror absolut att folk skulle vara villiga att betala för dom fina bilderna men då måste ni säga det också ;)

Nu låter jag som värsta profithungriga svinet å så är det inte.....jag räknar inte med att "få betalt" utan snarare en minimal ersättning för allt jäkla scrollande och grundfixande innan man skickar iväg bilder.

Det skulle underlätta om alla körde på rad med 40m lucka och la feta knäskrap, å solen skall stå perfekt också...tycker f-n banarrangören borde fixa lite bättre förutsättningar för oss fotografer. :D

Jag kunde ha betalat, nu vart jag bara hånad och min hoj smädad när bilderna kom upp = inge pröjs. ;)

Det var det värt :näsblod
 
Last edited:

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Triggerhappy triggerhappy.... woohoo

Brassa ner alla bilder högupplösta på en CD och kom över till oss på kaffe så ska vi lägga upp alla bilderna i ett album på nätet.
Se så.. raus raus..

/Nitrous

Måste man dricka kaffet?

Ja nästa vända får det bli så ....Supertack :)

Föresten skulle jag vilja ta lite annorlunda bilder....utveckla iden från Kinnekulle förra året....kanske våga livet i någon kurva igen :tungan
 

Bifogat

  • 174743872b52b79b19c608ea2a3f4264.jpg
    174743872b52b79b19c608ea2a3f4264.jpg
    196.9 KB · Visningar: 86

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
F-n va kul med bra bilder, hittar du någon bra på mig och mailar så sätter jag gärna in 50-100:- på ditt konto...för jag vet att utrustning kostar pengar och din tid också är värd något.
(Jag skall ordna en kamera till gotland hoppas jag. Låt oss skapa en kartell!)
ps - @dr bike, jag har en finfin skiva med orginalbilder till dig. När är du ute och åker?

Va ? vadå för bilder
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
4 u man
henke.jpg




Titta :tummenupp

Snabb som satan jue!
 

Bifogat

  • som ny.JPG
    som ny.JPG
    169.5 KB · Visningar: 67

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Hej!

Ni har tagit fina bilder och finns det bilder på mig så har jag inget emot att pröjsa lite. Jag har en svart/vit gsxr1000-K5 188 på kåpan, kör med svart ställ och gul hjälm.
mvh/thomas

Du?
stark.jpg


stark2.jpg


Tyvärr muggig kvalitet på orginalen...ser nog bäst ut i denna storlek.

F-n va kul med bra bilder, hittar du någon bra på mig och mailar så sätter jag gärna in 50-100:- på ditt konto...för jag vet att utrustning kostar pengar och din tid också är värd något.
(Jag skall ordna en kamera till gotland hoppas jag. Låt oss skapa en kartell!)
ps - @dr bike, jag har en finfin skiva med orginalbilder till dig. När är du ute och åker?

Du?
TREXDSC_5598.jpg


Bra kvalle på orginalet....maila om du vill ha the big one :)

Ingen bild på en röd Ducati Hypermotard :gnissla

Tyvärr..ingen hypermotard.
 
Last edited:

torbson

# 86 Rookie 600
Gick med
21 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R6 -07
En liten film

Tack för fina bilder allihop! :tummenupp

Jag passade på att testa en liten ombordkamera (GoPro) på sista passet innan regnet. Här är resultatet!

[YOUTUBE-ID]3DpU86cUKME[/YOUTUBE-ID]

/ Tobias
 

SuperKolTrast

Äntligen gröngöling
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Göteborg
Hoj
ZX9-R-98 (grön...vad annars) ...å så kör jag Canon oxå.
Hejsan,
Bilderna är tagna med Nikon D300 + Nikon AF-S 70-200VR /2,8..dvs det sötisen släpade runt på banan, enjoy.

Gudars!...tyckte väl utrustningen såg apfet ut....:)
I mitt fall är fotona tagna med en canon 400D och gamla kitobjektiv...en viss skillnad blir det ju.

Men jag håller med...det är KUL att skjuta kort.
 
Nyheter
Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Top