Sååå ska det låta, ja.Men Mattias, jag måste ju fota dej på uppvärmningsvarven för att ha en schans att fånga dej.
//Clas
Fast sanningen är nog att det inte går så himla fort. Jag har glömt hur man gör när man kör.
Sååå ska det låta, ja.Men Mattias, jag måste ju fota dej på uppvärmningsvarven för att ha en schans att fånga dej.
//Clas
Haha, fan va coolt! Tänker på bilden där jag "kör om" Petjo.
Um! Konstigt att han vågar ligga på utsidan av dig
Haha, pratade om det med Mattias. Rekommenderade honom att ligga bakom för allas säkerhet. Skämt å sido körde jag otroligt lugnt de två första passen. Sista passet började det kännas ok. Nu ska jag låta bli att sabba cykeln, behöver få alla varv jag kan få känner jag.
Skall du köra Rookie 600?
Mantorp är en rolig bana!!!
Ska köra Rookie 600 i Karlskoga. På Mantorp blir det ERF. Tror inte att jag har råd med även Rookie 600 där tyvärr. Men jag ska köra på Mantorp med Actionpics igen 7-8 sept.
Men Mattias, jag måste ju fota dej på uppvärmningsvarven för att ha en schans att fånga dej.
//Clas
Fler bilder finns, även högupplöst. Ni får höra av er om ni saknas, så kan jag försöka leta fram er bland bilderna.
Fler bilder finns, även högupplöst. Ni får höra av er om ni saknas, så kan jag försöka leta fram er bland bilderna.
Evinte snabbare
Har Du fått upp filmen?
Inte så länge, men du syns på film @ 2:25 iaf. Ljudet hör man också
http://www.youtube.com/watch?v=_vGbRQ-acos&feature=share
Hej Clas
Har du några bilder på Grön ZX10 i snabb gatgrupp med vitt och svart Berik ställ och svart Lazer hjälm
Finns möjligen en svart/grå R1'a med helsvart skinn och svart/vit/röd hjälm.
Långsam gatgrupp.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |