Jag har nog samma värmare, kan kanske ha manualen någonstans, ska kolla nästa gång i handsfacket. Lite kort så har du väl egentligen 5 gröna knappar?
Längst till vä en fyrkanting med vågor. Slår på värmaren om du håller den intryckt några sek. Slår även av värmaren om den är på, med samma handhavande. Blinkar då den håller på att starta upp, fast grönt sken då lågvakten indikerar start. Sedan har du "timmar" och "minuter". Håll in dessa båda mer än 5 sek om du ska ställa den interna klockan i värmaren. Sedan har du en "T1" och en "T2" där kan du ställa två aktiva tider som du enkelt kan aktivera. Exempelvis om du alltid åker samma tid till och från jobbet.
Hur länge den går är jag osäker på, jag tror den går ca en halvtimme-45min. men den har även en spänningsvakt så om spänningen på batteriet faller under en viss nivå så klipper den av värmaren. Passa på att rengöra fönstret till lågvakten från sot då du installerar den. Vanligt fel.
Om min beskrivning av knapparna låter lik din så kan du messa mig så kan jag fixa fram användarmanual skulle jag tro, om inte den försvunnit på sista tiden.