Mardrömskille

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Måste berätta: Min väninnas kompis drog hem en kille. Sexet var sådär, men han dög. På natten vaknar hon av att han fiser som faan. Det luktar illa. Nåväl, kan väl hända den bäste. Sen vaknar hon igen av att han sitter på huk bredvid sängen. Det låter lite konstigt, lite plas o så och hon hör honom muttra: "Vilken fin **** du har". Och sen fiser han igen... "Vafan, sitter han o r****r? Räckte det inte med sexet?", tänkte hon. Efter att han somnat går hon på toa. På vägen tillbaka tänder hon ljuset. På golvet i sovrummet ligger en stor kladd skit och där är nerpissat! :zpy

Hon väcker honom och han ser förvånad ut. Men efter att ha ipptäckt att han är helt kladdig därbak, kan han inte neka. De städar o röjer. Då upptäcker hon en tolle på elementet. Han har alltså tagit e den med HANDEN och lagt den där!!!! *URK*

När hon kör honom hem (för att bli av med honom) säger han: "Ja, nu när vi gått igenom detta, klarar vi det mesta. De andra tjejerna som jag mött har kastat ut mig med en gång, när detta hänt... När ska vi ses igen?" :eek:

Vilken kille!!!! :skrämd Får väl tillägga att hon INTE ville träffa honom igen. :fakta
 

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
Det visar ju att man inte ska "dra hem" folk för att ha sex med, kan dom inte gå själv vet man aldrig vad dom gör.
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Tja, va ska man säga? Shit happens! :crash


Man kan ju fråga sig om han inte tycker att han har vissa problem? Eller har han bara accepterat att "så här E det nu, det är helt enkelt en del av min personlighet...." Själv skulle man ju i tjejens fall ha haft en 2x4 planka liggandes bredvid sängen å rappat till i bakhuvet på puckot när han börjat gödsla sin omgivning.....
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Det värsta är att han vsr helt oberörd av det hela. :skrämd Och kommentaren: " De ANDRA tjejerna" Alltså har han gjort samma sak fler gånger... :zpy

Tjejen lär i alla fall inte dra hem en kille inom den närmsta framtiden :fakta
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Grym snubbe :tummenupp

Och nu när han ändå är ledig kanske du borde lägga in en stöt Exiteme???
Eller det kanske stör dig att han har haft sex med din kompis :D
 

L. Kongo

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Ort
I en kartong
Hoj
Dakota
exiteme skrev:
Det värsta är att han vsr helt oberörd av det hela. :skrämd Och kommentaren: " De ANDRA tjejerna" Alltså har han gjort samma sak fler gånger... :zpy

Tjejen lär i alla fall inte dra hem en kille inom den närmsta framtiden :fakta

Snacka om att din väninna åkt på en blåsning... :p :D :D
 

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
exiteme skrev:
Det värsta är att han vsr helt oberörd av det hela. :skrämd Och kommentaren: " De ANDRA tjejerna" Alltså har han gjort samma sak fler gånger... :zpy

Tjejen lär i alla fall inte dra hem en kille inom den närmsta framtiden :fakta

Han sabbar ju fan för alla andra, stoppa honom! :skrämd
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
$noop skrev:
Grym snubbe :tummenupp

Och nu när han ändå är ledig kanske du borde lägga in en stöt Exiteme???

Vad fasiken ska jag med ett sådant äckel till???! Jag tänder INTE på sådant :finger :fatta!

Jag är dessutom redan lyckligt gift. :fakta :kär
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
exiteme skrev:
Vad fasiken ska jag med ett sådant äckel till???! Jag tänder INTE på sådant :finger :fatta!

Jag är dessutom redan lyckligt gift. :fakta :kär


Kanske vill ha nån vid sidan om? Jag lovar att inte säga något :rolleyes: :rofl
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Ragga på krogen kan ju slå lite fel ibland..

iofs.. Kan ju dra lite fyllestorys en polare till mig ställt till med.. Det roliga med dessa är att det är samma tjej som råkar ut för allt...

Första kvällen han följer med hem till henne(som bor hemma hos sina föräldrar), sparkar han upp hennes föräldrars sovrumsdörr där de ligger och sover och hasplar dyngrak ur sig "Nu ska jag gå in och kn***a er dotter"!

Nästa grej är att han rätt ofta knallar i sömnen, särskilt när han är lite småpackad.. Så först knallar han och lyfter på locket, men inte på toastolen, utan i föräldrarnas bang olofsen stereo..

Sen så lyfter han på täcket och pissar rakt i sängen, där flickan ifråga ligger och sover..

De var ett par i flera år...
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top